Monday, November 10, 2008

Aduss...perutku menegang ar plak...

uikss...tak tau ar ngape...sejak dari pagi tadi lagi perut ni asik dok menegang jek...
bb dok mengeras jek...sakit sungguh...tak tau nak buat pe dah ni...
so dari tadi lagi aku dok mengusap2 perut aku ni....alahaii...
ibu sakit perut la dik...sian kat kakak...kalu ibu tak sihat saper nak jaga kakak nanti...
adik dok lam perut ibu bebaik ek...sayang anak2 ibu...

ari ni jugak aku rasa perasaan aku ni cam tak sehat jek...ngantuk pun ada...letih pun ada...macam2 ada ar...aduyai...ni aku kesian kat kakak...tadi aku tak suap bubur kat dia cam biasa...bukan apa, aku tak tahan ar ngan bau bubur tu...cam busuk sangat...
alahaiii...maaf ya kak...sok ibu tapaukan naget tuk bekal kakak...pagi tadi ibu tak sempat nak goreng...banyak sangat keje yang ibu kena buat...
ibu harap kakak dah kenyang tadi...balik kang, ibu goreng la tuk kakak...