Tuesday, November 4, 2008

ari yang tak menyihatkan...

ari ni aku masih lagi tak sehat...tah bila nak sehat aku pun tak tau...dan ari ni gak aku p keje en somi yang hantarkan...mekasih bang...tah ar...ari ni rasa sakit kepala dari malam tadi lum ilang2 lagi...naper ek...pe masalah aku ni...ishhh...minggu ni genap 18 minggu usia kandungan aku ni...alhamdulillah...harap semenya selamat hingga aku melahirkannya...cakap sal melahirkan ni, aku kekadang dok terpikir2 gak...bukan pe yang 1st tu kan aku lahirkan melalui kaedah czer so harap gak ar yang kedua ni aku leh lahirkan secara normal kan...tapi siapalah aku, kalu Allah dah tetapkan sesuatu bagi aku, aku terima...moga anak dan ibu selamat...

ni antara dua nama yang aku berkenan tuk diberi kepada adik kakak ni nanti...
so dah tau gender dia nanti, maka nama nilah yang akan ku berikan...
Hamra Nur Iwana
Hadif Nasr Irfan