Thursday, November 27, 2008

Susu Ohh Susu

semalam...aku p mydin sorang diri...dah tadop orang yang sudi menemani aku di opis, maka berseorangan la aku semalam...hajatnya aku nak cari susu tuk kakak...
naper aku cari susu??bukan ker dia minum susu anmum kan???
gini citernya...ari tu masa p piknik aku ternampak lah midot sedang membancuh susu...
setahu aku hakimi minum susu anmum cam kakak tapi ada coklat lak pada bancuhan susu kimi tersebut...kimi ni sama cam kakak...susah tul nak makan skang...makan tu memanglah makan, tapi dalam kuantiti yang agak sedikit...kekadang sampai mati kutu aku dibuatnya...tak tahu nak kasi apa lagi kak kakak agar dia mahu makan...macam2 dah aku buat...tapi gitu jelah dia...hurmmm...so dapat idea dari midot...aku pun trylah wat cam midot buat tu...campur susu anmum dengan susu sustagen perisa coklat...sustagen ni leh mengenyangkan sikit...
kakak ni walaupun dia suka gembel2 susu cam dibawah, tapi lelama abis jugak...
dalam sehari bolehlah dalam 5-6 botol susu yang aku bancuh 8oz dia isap...hurmm...
ni lah rupa susu sustagen tu...perisa coklat...mulanya aku cari perisa vanila atau madu, tapi kehabisan stok ar plak...bukan per, bila dibancuh cam pelik lak kakak nengok susu dia ni...selama ni tengok kaler putih, tetapi tiba kaler coklat plak...minum tu memang ar minum tapi amik masa ar jugak nak abiskan...alahaiii anak ibu ni...macam2 betul...
nilah penerangan yang tertera di atas pek susu tersebut...oklah...khasiatnya 100%...harap2 ianya leh ar mengenyangkan perut kakak...dan takdelah dia balun susu sampai 5-6 botol sehari kan...susu makin mahal skang...huwaaa....


tadaaa...bila susu tadi aku dah buh lam tupperware...hehehe...

2 comments

Thursday, November 27, 2008 11:30:00 AM

idea nak beli sustagen ni aku dpt dari iklan kt tv..yg anak dia tak nak makan..memula aku bagi sustagen semata tapi kimi tak nak..pelik kot..kaler dia cokelat..lepas tu aku campur..tapi anmum lebih skit scoop dia..cthnya 3 anmum 1 sustagen..so, ada kaler putih..baru lah dia minum..so far, skrg ni dia kurang skit nak menyusu sebab kenyang rasanya..

Thursday, November 27, 2008 11:31:00 AM

mekasih dot kongsi info...

Post a Comment