Wednesday, November 26, 2008

Kiwi Kleen Fabric Starch

semalam kan...aku p tesco membeli dan belah...pastu, adalah ternampak menda alah ni...ekseli lama dah aku teringin sangat nak beli...tapi tak jugak terbeli...bukan apa, dengan adanya menda alah ni,segala masalah aku berkenaan dengan tudung akan selesai...so takdelah masalah tudung kelepet ke apa kan...bagus guna ni...

ni mutu tudung aku pada hari ini setelah menggunakan menda alah di atas...





3 comments

Sunday, November 30, 2008 4:30:00 PM

bagus idea nih..kira tudung tak la kelepek dn membuatkan kita amarah dgn ketidak jadian nya kan..so good idea..

mama sufiya

Tuesday, December 02, 2008 3:25:00 PM

yeye pijot...tul tuh...
sebab tulah aku cari menda alah ni...
takdelah aku baran kalu tudung asik kelepek jek...hehehe...

Friday, January 02, 2009 3:56:00 PM

akak memang guna benda alah ni.. senang giler..

Post a Comment