Wednesday, December 10, 2008

Azam, berazam atau Azam anak pakcik Udin???

hurmmm...sedar tak sedar kan, lagi beberapa bulan nak menjengah ke tahun 2009 kan...
alahaii...cepatnya masa berlalu..sok2 lusa dah nak masuk tahun baru...hurmm...
lagi beberapa minggu jek tahun 2008 akan meninggalkan kita seme...
cakap sal tahun baru ni...awal2 tahun mesti memasing dok sibuk sal azam baru kan...
hurm...yang aku tau, tahun baru umur pun makin meningkat tua...bukan baru ye...ishh...
ngeri tul...tahun depan aku ni dah cecah umur 28 tahun...huwaaa....lagi 2 tahun nak cecah ke angka 30 an ni...gulps...biar betul...ni rasa nak guna pepatah aku masa muda remaja dulu yang berbunyi .."i'm getting older, but i refuse to grow up"...tapi buleh ker...hahaha...

hurmm...apa ek azam baru aku ni???tah ar...yang aku tau...sebelum april menjengah tiba, segala persiapan kelengkapan tuk aku bersalin dah siap...banyak menda baru, barang baru yang kena sediakan...ekseli hajat dihati nak beli gobok baru tuk kakak dan adik dua beradik tu pun lum tertunai...tah ar...tah bila tah nak p sebey...asik tadop masa dan uang jek...hahaha...tapi yang aku tau, sebelum aku bersalin ni, menda tu mesti tersedia...senang kan...senang aku nak susun2 baju si adik dan si kakak lam satu gobok yang besar itu...takdelah semak jek nanti...ti aku dah lam tempoh pantang susah lak...sian lak kat hubby kena wat sorang2... so bang...bila kita nak p sebey dan beli mana yang berkenan bang...hehehe...
pastu kata hubby aku tu, dia nak beli tilam baru...dan nak tambah tilam tuk si kakak beradu nanti...seme ni lam perancangan...yelah, tahun depan ahli keluarga dah bertambah lagi sorang...so tempat tido pun mesti kena ubah kan...dan diperluaskan...tah ar...camner nak luaskan pun aku tak tau...dah bilik yang sedia ada tu kecik...lagi2...almari build in bukannya leh alih sesuka ati kan...kena pepandai sendiri ar nak meluaskan kawasan yang sempit....leh ke camtu???ishh...kepelikan pulak aku ni...

uikss...panjang aku melalut ni...ekseli citer aku masih berkisar tentang azam 2009 kan...apa ek azam aku ni ya...dari tadi aku dok terpikir2 lagi...kena pikir lagi la gamaknya kan...
cam azam si nora tu...azam 2009 dia nak tunaikan azam 2008 yang tertangguh...tu azam nora?? bis apa azam aku???sedangkan azam 2008 aku pun aku tak tau...gimana ni ek...hehehe...
tengoklah neks entry ker aku cite balik sal azam 2009 aku ni...hehehe...