Thursday, December 18, 2008

Bila Dua Sahabat Bertemu...

pagi kengkawan...pagi ni rasanya cam awal sungguh aku dok mengapdetkan blog ni kan...
bukan apa bangun pun awal sangat...kul 5 jugak...cam biasa jek...hehehe...nak dijadikan citer malam tadi kami yakni aku dua beranak masuk 'sarang' awal sangat...korang bayangkanlah kul 7 malam kakak dah ngamuk2 nak tido...alahaii ni seme sebabnya kat taska dia bangun awal giler, kul 11 pagi dah bangun...amarah gak aku...nak nonton tibi pun susah...(walhal aku jarang nonton memalam kan...alasan jek tu)ekekeke...

dah alang2 dia ajak masuk sarang tu, aku pun ikutkan aja...g pun aku pun penat gak semalam, tak tau ar naper perut aku cam nak jatuh jek...sakit ar jugak...tapi bila lelama rasa pergerakan baby yang aktif aku masih mampu tersenyum...tu tandanya bb dalam kandungan aku ni sihat walafiat...mudahan gitulah ek...

pepagi tadi aku ada cek gaji kat m2u...tapi cam biasalah, bapoknya lambat derang nak onlinekan...mencik aku...dah ar payslip tak pat lagi...amarah ni...nak ar nengok berkurangan tak potongan belah kanan tu tuk disember 2008 ni kan...tapi tah ar...pepe pun kena tunggu payslip tulah...kang kul 10 lelebih kang aku nak p Alamanda jap...nak cari adiah tuk bb baru cam aku citer kat entry semalam...dalam paler ni dok terpikir mendalah aku nak beli ek...hurmm...tengoklah kan nanti...ikut citarasa aku la kan...dah bos amanahkan aku suh membelinya...pastu aku nak beli majalah kegemaran aku yakni PA&MA...so far, takat ni lum pernah lagi aku miss membelinya...aku mula berminat ngan majalah ni sebelum aku mengandungkan kakak lagi...yelah kan, tu jek majalah sesuai mengikut anjakan umur aku skang...takkan nak baca REMAJA lagi...asik dok citer masalah percintaan jek...huh...bukan umur aku tu...hehehe...sedar diri pun kan...

eh ekseli kalu mengikut tajuk entry ni kan, sebenarnya aku nak citer sal kakak dan kawan baik dia tu.l..si sarah tu lah...derang ni hampir 2 minggu gitu tak jumpa sebab sarah bercuti ikut mummy dia...so 2 minggu jugaklah saya tak p skul kan...bila dah lama tak jumpa ginilah jadinya derang berdua tu...so suit la...kekadang suka aku nengok gelagat derang ni...menghiburkan...



ada persamaan dak wajah derang berdua ni...lebih kurang jek kan...hehehe
k tu jelah citer aku pada hari ni...aku pun nak kuar dah ni...since bos dan cc aku takde, makanya anak2 tikus pun berkeliaran ar ari ni...termasuklah aku tu...ekeke...lantak ar, saper amik peduli kan...ke nora yang peduli weii...nora kan bos dia ada lam bilik tu...hahaha...

1 comment

Thursday, December 18, 2008 12:17:00 PM

oh sama baya eh....cantik si budak sara tuh ye..cam anak mix pun ada kan...comel...

Post a Comment