Wednesday, December 3, 2008

Ku Gembira...Ku Bahagia...

semalam...tatkala pulang dari taska kan, hatiku berbuka riang...hehehe...mana taknya...kelihatan atas meja aku terdapatnya menda alah di bawah...siap tertulis nama aku lagi...
pada mulanya aku ingatkan name kad jek...tapi takkan name kad dari transmile lak kan...
pe kejadahnya bagi ke aku sampai satu kotak...tapi bukak punya bukak kotak tersebut...maka...
tadaaaa....yehhhaaa...hatiku berbunga riang...yeyeye...dapat gak aku miliki thumdrive yang cantek seperti dibawah ini...hehehe...mekasih la ye pada syarikat transmile air yang bermurah ati tu...hehehe...
nilah thumdrive model aircraft dari syarikat transmile air tu...ekseli aku dah banyak thumdrive...yang dok ada pun aku tak guna sangat...so dengan baik hatinya aku kasik thumdrive ni pada en. somi yang amat berminat ngan menda alah tersebut...baiknya kan aku ni...hahaha...