Thursday, December 11, 2008

Perancangan Untuk Tahun 2009...

hurmm...lagi beberapa hari tahun 2008 akan meninggalkan kita... dan 2009 akan mengjengah tiba...hurmmm...masuk tahun baru, mesti macam2 perancangan yang telah dibuat kan...since aku pun dah dekat nak bersalin...3 months++ to go, so i think nothing much to do la kan... cuma ujung bulan januari depan...kami merancang nak ke satu tempat...penginapan pun dah dibuking...sib baik ar dapat murah kan...bilik besar jek rm100 tuk dua malam...oklah...aku kan pembajet...takdelah percutian yang memerlukan otel2 mewah...makan2 besar tapi dapat dok umah tumpangan pun kira oklah kan... tapi tu seme perancangan...kita kan manusia biasa...Allah jua yang menentukan segalanya... rasanya ni last holiday aku la sebelum aku cuti bersalin selama 2 bulan kan... ha satu lagi...raya Aidilfitri tahun ni jatuh pada 21 September 2009...hurmm...bulan 9 tu...so that means besday aku jatuh pada 7 ramadhan la kan...hurmmm lagi...nampaknya lepas berbuka la leh makan kek...beh...beh...so kalu ikutkan raya tahun depan giliran beraya di penang, belah en somi...tapi aku harap sangat2 en somi penuhkan permintaan aku ni...kalu boleh, aku nak beraya kat jengka...bukan apa...tahun depan adalah pertama kali kami beraya berempat...dengan orang baru...takkan nak beraya di penang kan...kat penang tu ada sedara mara jek...tak seperti di jengka...tah ler...harap2 en somi tau isi hati aku ni... citer sal, kandungan aku ni...skang dah masuk 6 bulan pun...diam tak diam jek kan...tak lama jek lagi nak dapat bb baru...alahaii...perut aku masih maintain jek...tak beso tak kecik...sedang2 aja... kalu nak ikutkan due date aku pada 2 April 2009...tak kesah la kan...sebab target due date aku sama ada 28 Mac 2009, 2 April 2009 atau 7 April 2009...sebabnya ketiga2 tarikh tersebut ada makna lam idup kami bertiga...tapi semenya terserah pada yang MAHA KUASA...yang paling utama bb akan lahir dengan sehat dan sempurna...akal dan tubuh badannya...itulah yang para ibu harapkan...Amin...

AMARAN:GAMBAR DIBAWAH TIADA KENA MENGENA DENGAN PENGCERITAAN AKU DI ATAS ITU...MEKASIH... :d