Friday, December 12, 2008

Prospertity Burger...Double Beef...

semalam ada terbaca kat paper, prosperity burger dari Mc Donald dah kuar...yihaaa...ni rasa tak sabar nak makan ni...tetambah lagi, kali ni dia kuar dengan double prosperity...enak sungguh...so petang semalama aku suh en somi belikan 2...satu tuk aku...satu tuk dia...so makan malam kami semalam hanyalah prosperity burger ni lah...
aku siap sms anum semalam bitau dia sal ni...marah dia ngan aku...yelah orang tengah berpantang kan...gi pun burger ni pun kesukaan anum gak...sabar ye num...rasanya sempat lagi ko nak rasa selepas ko abis tempoh berpantang nanti...hehehe...ya ampun ye num...

nilah rupa prosperity burger yang masih lam bungkusan alumunium foil ni...
burger yang hanya muncul bila menjelangnya Tahun Baru Cina...
tengok tu...enak sungguh...ni aku close up sikit...
nyum...nyum...makan sampai abis...pas ni nak makan dan makan lagi...hehehe

2 comments

Tuesday, December 16, 2008 10:51:00 PM

arghhhhhhhhhhh jelessssssss okkkkkkk..!

Wednesday, December 17, 2008 5:50:00 PM

hehehe...jangan ar kata gitu kak...
kalu saya poskan kak akak agak2nya apa yang tinggal...bwg je kut...hehehe...

Post a Comment