Tuesday, December 23, 2008

Scan 3D

hurmm...ari2 aku dok wondering sendiri...anak lam kandungan aku ni boy ke girl...hehehe...bukan per, kalu tau gender senanglah aku wat perancangan kan...ekseli aku somi isteri tak kesah boy ke girl kan...sebab anak adalah rezeki pemberian dariNYA...kalu dapat boy maknanya anak kami sepasang...kalu girl lagi, maknanya kami punyai 2 puteri kan...so no hal lah...lainlah aku ada 5 anak pompuan dan sedang mengandung anak ke 6...mestilah aku harapkan boy lak kan tuk anak no 6...tu contoh jek tau...tak kose aku punya anak sampai 6...tak larat nak meneran or perut ni dibelah2 lagi...hehehe...

so la kan...aku dah wat appoinment kat Vision Kolej, Kelana Jaya tuk scan 3D pada 6 Januari 2009 nanti...jam 2:30 petang...maknanya aku amik half day jelah hari tu...tak sabar tul aku ni nak tau...ari tu dah 2-3 kali gak aku wat scan biasa...tapi tarak nampak itu gender...kaki anak aku ni asiklah menutup itu anunya...so tak pat ler nak nengok kan..harap2 masa scan 3D tu nanti, dia tak malu nak expose anu dia tuk dilihat oleh ibu dan abinya nanti...hehehe...macam-macamlah...

ha, kat bawah ni aku sertakan sekali gambar scan 3D masa ngandungkan si kakak tahun 2007 dulu...ni pun aku wat 3D kat Vision Kolej gak...tapi masa tu bayaran yang dikenakan hanya RM50...tapi tuk tahun depan dah up jadi RM60...apa2 la kan...janji aku masih mampu...takkan nak p Klinik An-Nur atau Az-Zahrah yang sure cecah ratus2 sekali scan...idak ler aku mampu kan...aku kan ibu pembajet...hehehe...

nilah scan 3D yang aku maksudkan...kalu korang tak reti nengok, sila abaikan...
kekadang aku pun tak reti nengok gak...hahaha...konpius dan hampir juling bijik mata ni nak nengok mana anggota badannya...hahaha...



ni gambar yang bergerak...menunjukkan pergerakan baby lam perut aku...sila klik la kalu mau nengok kan...

1 comment

Tuesday, December 23, 2008 12:08:00 PM

akak Aqilah dulu scan biasa je...tak de 3D....hiks...apapun janji anak sihat dan sempurna kan zan....doa akak semoga boy...leh sepasang...syok....

Post a Comment