Wednesday, December 17, 2008

Tensiiiiiiiiiiiiiiiii

aku ngah tensi ni...nak tau naper...sebabnya pepagi lagi bos suh aku taip dokumen yang panjang berjela...aku tak kisah ler kalu bab menaip ni kan...dah itu memang keje aku kan...tapi yang CUKUP AKU KISAH nya...tulisan bos aku ni ha...huh...naik hangin dan leh naik hantu aku dibuatnya...mana taknya tulisannya cam cacing kerawit...lebih teruk dari tulisan doktor...yelah kan, kita seme tau kalu doktor nye tulisan memang teruk kan tapi tulisan bos aku ni takdelah cam cacing kerawit sangat...tapi kalu orang tak biasa memang sukar ler nak baca dan fahami apa yang dia tulis tuh...lagi2 tulisannya dalam bahasa omputih...huwaaa...hampir berdarah bijik mata aku ni...bad mud dibuatnya...kalu tak ikutkan pepatah 'saya yang menurut perintah' tu dah lama aku tak ikut perintah nak buat seme ni...tapi dek kerana terikut pepatah tu, kena jugak ler kan...uhukss... dari pagi tadi aku buat...baru petang tadi aku dapat siapkan...tu pun adalah dua tiga perkataan aku tinggal sebabnya aku tak paham...huwaa....takpelah kata bos aku sebabnya dia akan edit balik...yang aku herannya naper dia tak draft terus guna komputer....tadoplah aku kena taip balik kan...hurmm dah namanya bos...ishhh...sib baik ler bos aku ni baik...kalu idak huh...hahaha...dah hampir nak siap aku menaip seme tu kan, bos aku datang...kata dia ada penambahan...huwaaa...nak nangis aku ni...tapi aku menten sebabnya dia kata jap2 lagi dia nak balik dah...dan esok dia cuti...yahooo...sok gaji, dia pun cuti ada can ler aku nak mengular kan...ekekeke...

nilah rupa tulisan bos aku tu...hurmmm...korang nilai ar sendiri kan...


ni citer lain lak...aku baru dapat berita yang opismate aku (typist yang selalu gantikan tempat aku bila aku cuti, cuti bersalin) tu baru sahaja selamat melahirkan anak lelaki seberat 3.1kg secara pembedahan di Hospital Putrajaya...tahniah ye ina...baru tadi bos kol suh aku belikan hamper dalam RM50 tuk kasi kat dia...so esok leh ar aku p sebey dan beli kat Alamanda tu...hehehe...bos aku suh sampaikan salam sebabnya dia tak dapat nak p melawat sok...sebabnya dia cuti kan sok...so sebagai PA yang sentiasa SYMP...aku menurut aja la kan...so tu jelah citer ari ni...nanti sok2 aku sambung lain ngan gambar bb baru tu...daaaaaaaaaaa

5 comments

Wednesday, December 17, 2008 12:21:00 PM

Sabar...sabar dik....bawak bertenang...tarik nafas n lepas...sure ok....hiks...

Wednesday, December 17, 2008 12:36:00 PM

hehehe...tulah kak...taip surat bos ni...dah ar macam tulisan cacing lam bahasa omputih lagi...mang kompem berdarah biji mata ni...ada lam 10 page gitu...huwaaa...tensi kak...tensi...

Wednesday, December 17, 2008 6:08:00 PM

sib dia suh ko retype je, klu dia suh ko draft surat tuhh lagi haruuuu dibuatnye..!

hikhikkkk

sabo sabo izan.. igt bby dlm peyutt tuhh..!

:)

Thursday, December 18, 2008 5:00:00 AM

kak da...

tulah pasal kak...kalu dia suh saya draft mang haru ar...satu hari pun lum tentu siap...hehehe...
dah ler bahasa omputih tunggang dan langgang ni...ekekeke...

ni ngah sabo ni...jap2 lagi nak p terapi...ekeke...

Thursday, December 18, 2008 12:05:00 PM

hiks..mot..bos mot tu mesti macam bos akak dulu...memang mengambil berat pasal anak buah...masa anak akak lahir dulu..siap dia kata cucu dia...wakakkaka..tapi tuhla..dah pencen..ganti bos lain...bossy ya amat...cam dia bos besar benor...tapi tak sempat setahun dah pun kena tukar..sekarang tak de bos...wekkeke..

Post a Comment