Monday, January 12, 2009

5 Tahun Aku Kehilangannya...Al-Fatihah...

ari ni...Tanggal 12 Januari 2005 yang lalu, aku telah kehilangan seorang ayah yang paling aku sayang...dialah Allahyarham En. Abdul Latif bin Daud...perginya tiada kembali lagi...meninggalkan ma dan kami adik beradik...hurmmm...maknanya sudah hampir 5 tahun aku idup tanpa ayah...tanpa kasih sayang seorang ayah...seorang ayah yang tidak sempat mengenali suamiku iaitu menantunya dan anakku iaitu cucunya...Allah lebih menyayangi dia...

di kesempatan yang ada ini...aku doakan moga roh bapaku ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman...amin...Al-Fatihah....
tinggal kenangan...gambar aku bersama arwah ayah dan ma semasa konvo Diploma pada 13 Julai 2003...

5 comments

Monday, January 12, 2009 9:40:00 AM

sesama la kita sedekahkan alfatihah...sume akan mati bila tiba masanya, cuma lambat , atau cepat sahaja...sesama la kita bersedia untuk panggilanNya

Monday, January 12, 2009 11:06:00 AM

alfatihah...

Monday, January 12, 2009 12:02:00 PM

Al-fatihah..semoga dia di tempatkan bersama2 orang2 yang beriman..InsyaAllah..

Monday, January 12, 2009 2:24:00 PM

al-fatihah... pejam celik.. pejam celik..sekejap je dah 5 tahun.. kan?

Post a Comment