Saturday, January 17, 2009

Fiilnya Si Kakak...

hurmmm....makin hari makin banyakkk fiil anak dara aku ni...salah satunya dia suka sangat buka seluar dan pampersnya sendiri...adoi la...pantang aku suh laju jek bukanya...masalahnya kekadang bila orang nak bantu, dimarahnya kita lak...mulalah tunjuk protes ke apa...huh...naik hangin gak aku ni tau...hehehe...

adalah satu petang tu, aku ajak dia mandi...suh dia buka itu skirt, spenda bagai...mulanya dia bukalah pastu ada ke dia nak pakai balik...bila aku suh bukak, mulalah hangin dia datang...aduh...aduh...

mula-mula dia buka itu spenda...pastu dia nak bukak ar dia nyer skirt...baju lum pass dia nak bukak tau...
pastu dipakainya semula itu skirt...adoi la...bila nak mandi kalu gini weii...ishh...ishh... pastu kan...dia pakai balik itu spenda...dah ler kedua2 kaki masuk lubang yang sama... gigih sedang berusaha...alahai anak dara aku sorang ni...dah tak berjaya tu, mulalah dia protes cam gini...sabar jelah...pastu nangis2 plak...huh...macam2 fiil kakak ni...

3 comments

Monday, January 19, 2009 8:57:00 AM

dia nak prektis kot2 pasni kena berdikari dah ade adik.. hehe..

Tuesday, January 20, 2009 11:08:00 AM

hehehe...tulah tu...so far ada gak perasan yang dia leh berdikari dah...

Post a Comment