Wednesday, January 28, 2009

Happy 3rd Anniversary To Us...

hurmm...sebelum aku cerita tentang tajuk di atas...aku nak citer sal cek up tadi...ni aku baru masuk upis ni...pepagi lagi p cek up tuk minggu yang ke 31...uikss...aku ni dah jadi cam pengunjung setia Klinik plak...hehehe...rumusan dari cek up tadi, aku amatlah berpuas hati kerana, pertamanya, berat aku kekal statik...tak naik dan tak turun...hehehe...alhamdulillah...harap2 terlepas ar aku dari godaan tuk buat mgtt tu kan...kedua hb dan bp aku stabil...jantung bb pun berdegup dengan normal...tapi kan yang membuatkan aku sedikit rasa riso adalah, nurse tu kata ukuran bb aku ni mungkin beso...sebab tulah berat...huwaa...takmo la beso² sangat...yang sedang² cukuplah kan...pas balik dari klinik tu, aku singgah di Anjung...tadop tujuan utama...saje jek menyinggah, sebab rasa lama tak p sana kan...dalam pada tu, tetiba leh lak aku terbeli 3 buah buku ni...kalu ter tu maknanya tak sengaja kan...2 buku resepi masakan, dan sebuah lagi buku tuk kakak...tak taulah aku ni ngape...dah memang tebiat kut...asal p memana jek, mesti ada jek buku tuk kakak aku beli...hehehe...membaca kan amalan yang mulia...bak kata pepatah ler kan...melentur buluh biarlah dari rebungnya...tul dak???

aku pun pelik tau, apa motif aku beli buku masakan tu bagai...hehehe...ekseli aku berminat tuk pelbagaikan masakan aku ni...tapi masa tak berapa nak cukup skang...tengok ler, bila ada kelapangan, teringin gak aku mencuba sesuatu yang baru kan...hehehe...so takat ni dah ada 4 buah buku resepi masakan yang aku miliki...

nilah buku2 tersebut...2 lagi ada kat umah...resepi aneka kerabu & sambal belacan dan puding bagai...tapi aku lum praktikkan lagi...nengoklah ada masa nanti...hehehe...

*****************************************
28 Januari 2006-28 Januari 2009...
Hurmm...today is our 3rd anniversary...alahaii...diam tak diam jugaklah...ari ni genap ulangtahun yang ketiga perkahwinan kami ni...hurmm...alhamdulillah, syukur kehadrat illahi kerana memberkati perkahwinan kami ni...kalu nak ikutkan banyak perkara yang terjadi sepanjang perkahwinan kami ni...beselah adat resam lam berumah tangga kan cam kata pepatah, sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri...hehehe...
rasanya...tadop apa yang menarik hari ni akan berlaku...aku pun malas nak mengharap kan...sebab cam aku kata sebelum ni, hubby bukannya romantik pun...kekadang ada masa gak dia tak ingat pun menda2 cam gini...tak pelah, sekurangnya aku ada, aku masih lagi ingat hari2 dan perkara² yang penting dalam hidup kami suami isteri...cukuplah tu...kenalah bertolak ansur bagai kan...nak harapkan lelebih memang tak dapat la kan...kena bersyukur atas apa yang adalah kan...hehehe (cam pujuk diri sendiri jek ayat aku ni) ekekeke...
aku harap ikatan suami isteri yang terbina antara aku dan suami akan kekal hingga ke ujung nyawa...amin...sesungguh aku menyayangi Lelaki itu-HARRIS FATIMI BIN HJ ABDUL RASHID buat selamanya...thanks abang kerana menjadi seorang suami dan abi yang baik buat sayang dan anak...i love you so much dear.... aku nak imbau kembali saat-saat aku sah bergelar isteri kepada suamiku...
tanggal 28 Januari 2006...aku sah bergelar isteri kepada seorang lelaki yang aku cintai...

6 comments

Wednesday, January 28, 2009 10:47:00 AM

tahniah tahniah..semoga bahagia ke akhir hayat weh..
aku pun haritu terbeli magazine pai 3 gak.. tah cam balas dendam sbb lama dah x capai magazine nih... pastu leh lak tetiba terbeli magazine '17th' tuh.. bukan apa sbb ada dpt adiah beg lak weh.. emm pe lagi sure r sambar yang free beg kaler pink.. huhu hubby aku? dia takat geleng kepala jek laa.. ahaahah

Wednesday, January 28, 2009 10:54:00 AM

hepi anniversary to both of u..
moga ikatan perkahwinan kekal ke akhir hayat..
take care....

Wednesday, January 28, 2009 11:14:00 AM

Happy anibersari tu izan tuuu..moga berkekalan hingga hujung nyawa..(kalu tulis mati, kasar sangat kan?)

apo la g vakesen ke tempat sejuk bawak kengkawan..camne nak 'ehem ehem'? mood tempat sejuk ni lain skit!

Wednesday, January 28, 2009 1:58:00 PM

Happy Anniversary Izan, semoga jodoh kalian kekal hingga ke akhir hayat.. insyallah

Wednesday, January 28, 2009 2:21:00 PM

hepi eniverseri izan weh... lama dah ko kawen ek... br je rase pg tgk ko besanding aritu... issshhhh ni dh tgh memboyot lg ha...

Thursday, January 29, 2009 2:49:00 PM

heou anibeseri jugak kat izan..semoga bertambah2 lagi anak ye...dan bahagia hingga ke syurga

Post a Comment