Monday, January 5, 2009

Jom P Terapi Jom...Hehehe...

hurmm...ni aku buh kan gambar masa kami sekeluarga meluangkan masa membawa puteri kesayangan ke taman yang terletak berhadapan dengan PICC...aku pun tak tau ar apa kenama taman ni...Putrajaya kan banyak sangat taman sampaikan tempat letak kereta tak mencukupi...hehehe...ok layan jelah gambar yang ada...hehehe...citer selanjutnya silalah ke fotopages aku ya...
sonok tul dia bila dapat main papan gelongsor cam gini...

posing atas tangga sikit...tak tahan tangan dia tu...siap letak atas lutut tu...hehehe...
ni naik buai ngan abi...sib baik buat besi kukuh...kalu idak, alamatnya jatuh dua beranak ni...hahaha...
so ginilah aktiviti kami sekeluarga petang2 cuti ujung minggu...tak bawak main2 kat playground dia ngamuk kang...beselah bosan kan dok terperuk kat lam umah jek seharian...bila dapat kuar gini, mestilah sonok...dapat nengok bird, tasik dan macam2 kat luar kan...hehehe...
nota dijariku: tah bila la nak bawa kakak p zoo...memang dah ada niat nak p...tapi bila mikirkan kawasan zoo yang agak luas tu, kenalah tunda sampai aku habis berpantang sok...bukan per, silap2 aku yang pancit kan...aku lak yang naik buggy kakak kang...hahaha...
sabar ye sayang...nanti ibu ngan abi akan bawa gak kakak p zoo tu...

6 comments

Monday, January 05, 2009 7:48:00 AM

kan ibu nurin pun kuat berjalan... macam mana ibu begitu la anak... hiks....

Monday, January 05, 2009 8:11:00 AM

Aiman pun suke main gelungsur,buaian tu...yg lain2 tu dia tak berapa minat ke...dia takut ke..nthle..tp yg pastinye..dia suke berlari ikut suke hati dia je..huhu..letih nk kejar

Monday, January 05, 2009 9:13:00 AM

kak ain--> memang mengikut fiil ibunyalah ni...letih...dulu masa ngandungkan dia pun, memang perlukan terapi gini hari2...hahah...

ida--->sib baik nurin tak seaktif aiman...kalu idak masak ibu nak mengejarnya...kang ada perut tertinggal di belakang...hahaha...

Monday, January 05, 2009 10:07:00 AM

hiks..Aqilah pun cam tu...suka gi playground cenggini...tapi...mang susah nak control la...klu akak sorang..memang tak terlaratla...walupun tak preggy..wekekek...

Harus mot gi zoo...coz anak2 baya anak kita memang suka tengok binatang-binatang...Aqilah gi Zoo suka tengor `agerr..' maksudnya tiger...

Monday, January 05, 2009 10:28:00 AM

kak pu3-->memang nak p kak...tapi tah bila tah masanya...
akak pun tau keadaan saya skang ni...bukan per...bila kuar jek asikla tunjuk bird...cat...macam2...tu sonok tu kalu bawak ke zoo...alahaii...

Monday, January 05, 2009 11:15:00 AM

memang masa ni la kena layan nurin puas2 zan.. nanti bila zan dah bersalin dan ada bby baru, nurin rasa tersisih jer.. so sekarang ni enjoy abis2 dengan nurin.. budak2 memang suka kalau pergi playground.. sesekali bawak gi swimming.. lagi budak2 suka.. terapi jugak tu..

Post a Comment