Friday, January 2, 2009

Jumaat...Keje La...

hurmm...rini ari jumaat...so ari ni kena keje lah...bukan per, sempena tahun baru ni, aku ingat nak jimatkan cuti aku ni...malas nak amik cuti tuk ari ni sebenarnya...
yelah, tak lama lagi our newborn bb akan lahir so ada dua anak kecik ni, kenalah bajet2 sikit cuti tu...hehehe...terutama disebabkan oleh kes2 emergency ke apa kan...manalah kita tau...

sok sabtu dan ahad...cuti lagi...rasanya permulaan tahun baru ni hari2 aku ni dipenuhi dengan cuti jek...sonok bangat...tapi cuti2 begini boring gak dok umah kan...terutamanya si kakak la...dia perlukan terapi...tiap petang kena ar bawak dia p main kat playground ke, taman ker...kang meroyan dia dok terperuk lam umah jek...

cuti ujung minggu ni, maybe dok lepak kat umah jelah...tadop plan nak p memana pung...g pun aku cam agak kurang sehat jek lately...cepat penat dan sebagainyalah...hehehe...klah blog...tu jelah aku nak citer...kemalasan melanda dah ni...nak upload gambar pun malas ni...so hanya citeran jelah yang ada tanpa gambar ye...nantilah bebila kerajinan melanda aku upload ar gambar sampai muak...hehehe...daaaaaaaaaa...

1 comment

Friday, January 02, 2009 12:09:00 PM

yerla kan mot...pas cuti..cuti..pas cuti..cuti kan...manjang je cutinye...tapi syok...hiks..

Post a Comment