Thursday, January 22, 2009

Kenangan Mengusik Jiwa

hurmm...semalam kan, aku nengok kat facebook ada ar lak si achap tu send buh gambar² lama masa jaman itm tu...alahaii...kejut gak aku, ada ek ujudnya gambar2 tersebut...cam tak percaya jek dalam gambar itu adalah aku...hehehe...kurusnya aku time tu...dah ler cung...(mesti ada yang berdarah biji mata baca statement ni)hahaha...hubby aku nengok, leh dia gelak plak...pastu siap rekues lagi yang dia nak aku kurus cam dulu²...erkk...ni perlian ke cabaran ni...alahaiii...kena wat proposal ni...aku memang teringin ar jugak, pas bersalin ni nak dapatkan berat badan yang ideal cam dulu...harap² la usaha aku akan menjadi kenyataan...amin...
nilah gambar² tersebut...
ni gambar achap, ayie, aku dan sue masa kat terminal one...alahaii...aku pun dah lupa weii sal kewujudan gambar² ni...puas aku pikir bila masa aku sampai ke terminal one ni ek...ishh...ishhh..
ni plak masa ngan nojah, masa dinner dorm C1, blok siti khadijah, itm jengka...masa ni kami di Pra SS aku ngan sue...kat terminal one gak ni...masa ni ada cutting lagi kan???hahaha... tak ingat dah...bilalah ujudnya gambar ni...ishh...tul ke tu gambar aku???

ada satu lagi gambar, aku ngan achap masa tu kat planetarium negara...hurmmm...aku ngah tunggu achap email kat aku ni...gambar tu pun aku tak tau bila masa ujudnya gambar tu...kata achap tu sekitar tahun 2000 tu...wahh...dah lama tu...hampir 8 tahun yang sudah...ishh...

12 comments

Thursday, January 22, 2009 12:15:00 PM

PAKAI BAJU AKU PLAK TU YANG KALER MERAH..SAKIT ATI TOL..BAJU TU AKU DAH BAKAR!! HAHAHHA...(GILE KEJAM..)

Thursday, January 22, 2009 12:20:00 PM

lor...kan aku pinjam masa ari tu...hahaha...tu maknanya aku kurus time tu wei...sebab baju ko aku leh pakai...ce lah ko imagine...hahaha...

Thursday, January 22, 2009 12:24:00 PM

ehehhee wei...aku gelak tul tgk si nojah yg dulu brutal tu leh pakai cenggitu

Thursday, January 22, 2009 1:28:00 PM

huih..memang aku idamkan dann inginkan kalu macaa tu...cabaran pertama selepas bersalin...walaubagaimanapun aku tetap bangga dengan bini aku sekarang

Thursday, January 22, 2009 3:26:00 PM

waaa zan..comel tuh..free hair lagi....

Thursday, January 22, 2009 3:31:00 PM

kak put3: tu jaman bile tu...jaman anak dara ingusan...leh ar free hair bagai...tapi skang tidak lagi...hehehe...

Thursday, January 22, 2009 3:38:00 PM

wah.. paling tak tahan kak noj kita yg garang dulu tu... sangat sopannnnnn.. hehehhhee.. time dulu ko memang kurus la izan.. kalau tak, takkan ko menjadi pujaan seme orang.. heheheeh

Thursday, January 22, 2009 3:45:00 PM

gile tul... ko neh... ape published gambo aku tu... wakakakkakakak... gelak gile dh aku ni... ape2 pn mmg muda gile muka ko... kurus je... heheh

Thursday, January 22, 2009 3:48:00 PM

giler kurus berbanding sekarang.....

Thursday, January 22, 2009 4:00:00 PM

memang beza la zan.. kau memang kurus time dulu2. ingat tak kita praktikal kat golden hope sama2 dulu.. ala kat bangunan PNB tu..

Thursday, January 22, 2009 4:23:00 PM

noj--saje jek tunjuk gambar ni...nak suh ko tunjuk balik kat darryn...mesti dia dok nyengih jek nengok mummy dia gitu...hahaha...

cik bunge--tulah kak...tapi itu dulu...huwa...

kak mimi--hehehe...ingat kak ingat...tapi kan, dulu saya ingat saya gemuk tapi rupanya dulu memang kompem saya kurus nak dibandingkan dengan skang...huwaaa...

elyies
Friday, January 23, 2009 8:29:00 AM

awak mmg kurus kering pun....hehhe..saya dulu masa remaja GEMUK......

Post a Comment