Friday, January 2, 2009

Made In Kelantan & Terengganu

ok...ritu ada yang bertanya mana gambar2 barangan yang telah aku beli masa beradanya aku kat Kelantan dan Terengganu tu kan...so ni jelah hasilnya yang rajin aku snap...yang lelain tak sempat sebab semenya telah aku simpan dengan elok lam almari kat umah tu...hehehe...maafin ya...

ni la baju kelawar mek aku tu...rege dia RM10 jek...sajelah beli tuk pakai memalam...bila nengok mek aku pakai baju ni rasa cam kelakar pun ada...cam makcik2 jek rupanya...hahaha...
tara....bila modelnya memakai baju tersebut...hehehe...agak kelakar ar plak...hehehe...
yang ni bila dia dah protes...segan gamaknya...hahaha...ni lak 3 baju basahan...naper aku beli 3???sebabnya 2 lagi aku nak kasi tuk besfren kakak kat taska iaitu tuk sara dan fiqah...setiap satu berharga RM10 jugak...murah jek...bukan mahal mana pung...
tara...aku memilih kaler merah tuk dipakaikan pada kakak...masam jek muka dia time ni...sebabnya protes takmo kai baju baru...hahaha...ibu paksa jugak2...nanti aku snap gambar derang bertiga bila memakai baju2 di atas ek...
oklah...nilah rupa tilam kekabu yang menjadi idaman aku tu...masa ngandungkan kakak lagi aku nak beli, tapi dek kerana rege yang mahal tak jadi aku nak li...dah alang2 p area sana, bersungguh gak aku mencari...akhirnya ketemu gak la...set tilam termasuk 2 biji bantal dan 2 biji bantal peluk...berharga RM50...masa aku nengok kat Nilai itu hari...satu set RM100...tak mampu ar...

mesti korang pelik kan naper aku beli kaler pink...sebabnya no choice la...kaler ni jek yang tinggal dan masih elok dipandang...so belikan aja la...tapi sarung tilam ni aku beli kaler maler ar...bukan kaler pink memandangkan gender baby masih lagi rahsia...hurmm...
gambar di atas, menunjukkan kakak yang sebuk nak rasmikan tilam adik dia...masa aku nak snap gambar tilam tu dia sebuk gak nak duk atas tilam tu...makanya aku layankan ajalah...hehehe...

4 comments

Friday, January 02, 2009 2:34:00 PM

mot..sweet apa kakak pakai baju kelawar tu... tapi bila dia dah tunjuk perasaan tuuu..ilang keayuann..hiks...

Friday, January 02, 2009 4:10:00 PM

hari tu akak gi terengganu, tapi tak perasan plak baju gaun tu.. comel la baju tu.. rugi plak tak nampak kat sana

Saturday, January 03, 2009 11:00:00 AM

cantik...cam awek hawaii lak nurin...

Sunday, January 04, 2009 10:00:00 PM

fuyoo..ranggi lah kak nurin kita..best klau dpt anak pompuan ni..bleh gayakan mcm2..

Post a Comment