Wednesday, January 21, 2009

Pagi...

hurmm...selamat pagi ye kengkawan...pepagi ni aku ada masa nak update kat blog aku...sebabnya aku lum lagi dikacau oleh meke2 yang dok terpikir nak mengaco aku...hahaha...pagi ni bos aku masuk lambat...sebabnya petang semalam lagi dia kata, dia ada flight test pagi ni kat Subang...so rasanya paling lewat pung mesti tengahari kang la dia masuk tu...tak kisah ler...sebelum dia masuk baik aku wat kejaan aku dulu...jap2 lagi nak siapkan surat permit pegawai dagang syarikat awan inspirasi ni...dah berjaman aku kiv atas meja sendiri...malas sebenarnya...hahaha...

k, nak citer sal petang semalam...so semalam kami p Carrefour jek tuk beli dan belah barang dapur...mulanya hubby ajak ke Mydin...tapi bila mikirkan suasana dan keadaan di mydin kat P15 yang agak sempit dan tidak selesa tuk membeli belah, so aku pusing arial ke Carrefour jelah..(ni seme gara2 dok boikot tesco la ni)....tapi kan, aku tak pueh hati sikit ar beli barang kat C4 ni, sebabnya kalu nak bandingkan rege sesetengah barang kat C4 ni, kat tesco jauh lagi murah tau...hurmm...so semalam beli sikit jelah barang yang diperlukan...ada separuh lagi barang lum setel...tu pun tunggu sabtu or ahad ni la kan...tu pun kalu rajin...sebabnya aku skang tak tau ar nak cakap camner...asal banyak berjalan jek rasa mengah sangat...tah ar...maibi rasa muatan tu makin padat kut...hehehe...dalam erti kata lain...isi lam perut makin hari makin aktif dan membesar...hehehe...

so semalam, tak banyak ler barang yang dibeli...tapi ada ar gak Fitti Newborn punyar...NB52 rege dia RM26.88...oklah...nanti kena beli lagi...sebagai persediaan ar kan...hehehe...dah beli tu, aku singgah kat Anakku...hajatnya nak cari cd tuk kakak...cd yang macam kat taska tu, hari2 dok suh ibu nyanyi lagu tu...hurm...aku pun tak hapal sangat lagu2 tu, so baik aku cari cd yang sama pasang kat umah...lagi senang...
pastu dah abis beli barang kat C4 singgah kat pasar tani kejap sebab nak beli barang basah lak...adalah beli sotong, ikan, sayuran dsb...tu pun rasanya jumaat ni nak beli lagi barang basah memandangkan adik aku si kakcik tu nak datang umah...dia datang beh sikit sebab ada assisstant nak tolong aku memasak...so stok banyak lam peti pun tarak hal...sebab hari2 masak...hehehe...

dah abis tu, baru pulang ke rumah...tu pun kena rush sebab malam tu, hubby kena main futsal kat bangi...hurmm...sian tul...letih satu badan kata dia...ni pun tadi aku 'friend finder' dia masih lagi dirumah...alahaii...penat sangat ler tu...mana taknya malam tadi pun balik umah jam 12 malam...ishh...rajin lak hubby aku ni bersukan...oklah tu kan...

k lah...nak sambung wat keje opis ni...daaa....weii korang...aku ada tau...kerna kau ada...hahaha...diam2 sudah...:P

7 comments

Wednesday, January 21, 2009 9:39:00 AM

tak baik tau laki awak ni, dah bersukan, paginya jgn la tak pegi keja...menci tawwwwww

Wednesday, January 21, 2009 9:50:00 AM

hehehe...letih badan katanya...lama tak main futsal secara hatrik...ekekeke...

Wednesday, January 21, 2009 10:06:00 AM

hehe..memulakan sy ingat pun sy nak pegi c4 alamanda tau,tapikan stereng kete sy terus gak tuju ke mydin..and mcm x percaya..awat la mydin semlm lenggang???bagus betul ler..idak ler sy berlaga troli dgn org kiri dan kanan..beli barang pun x banyak, 11 item saje.Q nak bayo pun x berjela..tpkan sy cuma hangat ati sket pd makcik joyah 2 sekawan yg potong Q sy sdgkan blakang sy ada 3-4 org lagi tgh Q..lalu TERSOUND mereka..agak²nye sape yg kurang diajar ekk???

Wednesday, January 21, 2009 10:09:00 AM

larat ke haris nk lari kejo bola ni... eheheheh

Wednesday, January 21, 2009 10:10:00 AM

huihhh..letih tul...tangkap sumer orat2 yang ada nih...jadi jawapannya EL je ari ni

Wednesday, January 21, 2009 10:26:00 AM

noj...tah ler...aku pun heran gak kekadang...ye ke p main futsal ni...
bukan pe..takut bola jek kejor dia nanti..ekekeke...mohon ampun ya bang...hehehe

Wednesday, January 21, 2009 10:27:00 AM

itu hoby sama my hubby la...bila time dia ada game tu...mencik je rasa...hiks...tapi dah minat dia...redha ajela...redha dalam paksa...

* tapi mot memang Tesco lebih murah dari Care4 la...bukan ke Tesco ngan Care4 sama je...klu boikot Tesco harusla boikot Care4 gak...

Post a Comment