Wednesday, January 21, 2009

Taman Yang tak Berkesudahan...

ni gambar yang lewat aku nak update...sajelah ada sedikit kerajinan nak update secara maraton hari ni...hahaha...gambar ni masa p taman kat belakang wisma tani tu...sajelah lepak2 sini...di tepi tasik...ada playground...dan suasana yang aman sekali...
tingin gak aku ajak nora sefamili join sekali, tapi sudikah dia???
citer pertama
aku: (sms) jom mandi kolam weii??
nora: masa aku nak balik baru dia jawab sms...(tengahari la sikit, ni pagi lagi...mandi wajib pun lum...sah...semayang subuh tak ar ni...hahaha (rekaan semata ni tau)
citer kedua
aku lagi: jom lepak taman weii...
nora:huh...baru nak ajak...aku balik bando ni...(ceh...tetiap minggu balik bando...dah lupa kampung halaman dah minah ni...-aku reka lagi ni)ekekek
bis alih2 kami bertiga gak ar lepak di tepi taman yang indah ni...sambil berehat2 di bawah pokok kelapa sambil ditemani angin yang bertiup sepoi2 bahasa...hehehe...
kakak jek yang sedor diri aku sedang snap gambar derang berdua ni...
kekonon nak jadi photogenik la ni...
i love my family...gambar snap sendiri jek ni...
tah apa motif tah dia tunjuk selipar murah dia tu...
apalah yang dinengok oleh dua beranak ni pung aku tak tau...
gambar derang berdua lagi...
aku tau la, aku tak sekecil pokok kelapa ni...huh...rasa ati ar nengok hubby bergambar gini...
k nora...len kali ada masa yang terluang, moh ler snap2 gambar kat sini...view pun cantik gak per...bukan jauh pung dari umah ko tu...kalu yang lelain dekat, lama dah aku ajak...tapi sudikah mereka cam nora ni...ishh...tak paham aku...naper banyak tul nama nora aku sebut kali ni...ishh...kena badi dah agaknya...hahaha...daaaaaaaaaaaa....

6 comments

Wednesday, January 21, 2009 11:21:00 AM

eheheheheh... ape la...
wei nape la x ajak aku... asek ajak nora jek... jeles neh

Wednesday, January 21, 2009 11:24:00 AM

tulah sal..asik2 ajak nora kan...
aku tingin gak ajak ko...tapi rasanya amik masa tak ko nak sampai ke tempat yang dijanji?? ke aku kena ajak sehari sebelum???ke camner???

Wednesday, January 21, 2009 11:29:00 AM

ko gile ke? aku memang bebetol amarah izan ni. pukul 8.00 pagi (eh, tak leh edit ke nak jadikan font besar ni?) diulangsuara, LAPANG PAGI, tepon aku ajak lepak.. dia ingat aku macam dia ke bangun pagi pada hujung minggu!!!!

huh!len kali nak lepak ajak la dlm kol 11 ke, malam ke..

Wednesday, January 21, 2009 11:40:00 AM

tu selipar sbb nk tunjuk kt aku r tuh.. bg tau sama cam nasrul.. hehehehe.. t pakai sesama ye??

Wednesday, January 21, 2009 12:36:00 PM

knp la haris nie.. peluk pokok nyor.. ??

Wednesday, January 21, 2009 12:52:00 PM

ngah blajor cuti lelama ar...

Post a Comment