Monday, February 2, 2009

Bukit Fraser Part II

ni ruang tamu...luas kan??? aku yang sedang berehat, sambil menunggu santapan tuk makan malam...
nilah ruang makan dalam banglo tersebut...
malamnya kami memasak sendiri makan malam kami semua...korang nengoklah meke2 yang bertungkus lumus dok mengerjakan dapur yang luas itu...yelah dah adanya dapur kan, pe salahnya masak sendiri...memang sesuai ler kalu nak wat aktiviti gathering ke apa ker kat sini...memang puas hati la...
nilah hasilnya..

makan time...hehehe...
esoknya sabtu, pepagi lagi dalam jam 10 pagi lepas siap bersarapan, kami menuju ke Air terjun Jeriau...hajatnya nak berbbq di sana..
kelihatan hubby yang sarat membawa muatan barang termasuk si kakak yang lena diulit intan tu...aku mang surrender ar kan nak dukung kakak tu...beratttt... sampai jek ke kawasan air terjun tu...perkara pertama yang dibuat adalah idupkan api...pastu bila api dah idup barulah mulakan proses membakar ayam dsb...dan meke2 yang sedang menjamu selera... aku tak mandi pung, sebab air kat situ sejukkkk yakmat...cuma hubby jek dok melayan anak dia mandi...bila dah nengok si kakak yang kesejukan terus aku menukar pakaiannya....ni pun tak puas2 gak...ada hati nak mandi lagi tu...ishhh...
layankan ajalah gambar si kakak yang dah siap mandi ni...

manakala hubby dan kengkawan masih syok dok melayan kesejukkan waterfall tersebut...aku layankan ajalah gambar derang seme ni kan...
cam beh jek nengok derang mandi...tapi tak koselah aku nak join...sejuk mencengkam tulang temulang weiii... bila dah memasing puas bermain air, dan perut pun dah kenyang...tibalah waktu tuk kembali ke pangkal jalan...sok dah nak balik dah...hehehe...tu jelah aktibiti kami semua masa kat sana...
kat depan pintu masuk...masa nak balik...

3 comments

Monday, February 02, 2009 11:37:00 PM

cantik n luas ye mot...

Tuesday, February 03, 2009 11:07:00 AM

memang luas kak...kalu p reramai lagi beh...hehehe...moh ler berjemaah...

Tuesday, February 03, 2009 3:47:00 PM

sonoknye mandi manda... baek punya landing bot nurin tu weh..

Post a Comment