Friday, February 6, 2009

Gambar Desktop Korang...

aku sedang dilanda kebosanan yang amat sangat ni...hurmm...so tetiba dapat idea gini...sajelah kan, nak nyusahkan kengkawan yang lain...hahaha...tak kira ar korang rela ke dak nak buat, aku tetaplah nak paksa korang...pe kata kita tempek gambar desktop memasing kat sini...ni gambar desktop aku setakat ni...nengoklah, kalu aku dah bosan, kekadang dalam sebulan tu aku tukar gambar yang lain lak...macam² pesen la....
so dengan sengaja pas ni aku nak suh NORA dan ECHA lak yang buat...pastu korang² suh 2 kawan yang lain buat lak...sudi ke tak sudi, kena buat gak...tak kira ar...sajelah aku tag 2 orang jek...kang aku tag seme orang, mesti ko...ko dan korang yang kena tag ngan aku bising...katanya tadop orang dah yang korang nak tag sebab semenya dah ditag oleh dak izan...alih² aku jugak kan yang kena kan...aku tau dah...hehehe...oklah...daaaa....

nota dijariku: huh ada ke patut nora tag orang kampung dia ngan pekerja kilang...tak beh langsung...leh kerana aku ni tamak...aku tag dak AYANG ar plak...so yang, ko pun kena buat gak...aku nak wat research ni tau...:P

2 comments

Friday, February 06, 2009 11:17:00 AM

ngko ni tag yang pelik2 lah.. xde lain yang lebih pelik ke?? aler aii...

Friday, February 06, 2009 11:20:00 AM

mana pelik...cool apa...bak kata nora tu...

Post a Comment