Monday, February 23, 2009

Letih Dan Penat

selamat pagi...aku baru balik dari Hospital Putrajaya ni...p wat temujanji kat sana lak...kan aku ada citer pas² ni aku kena cek up kat sana lak...tapi rasanya kena cek up kat dua² tempat cam dolu²...tensi sungguh rasa...ekseli aku penattttttttttttt bangat...letih pun ada ni...mana taknya, seme orang tau, dah ler parking kat sepital tu, susah...ada pun aku parking tadi punyalah jauh...menapak gak aku...rasa cam perut nak jatuh pun ada tau...slow² aku jalan....sedih ar gini...rasa sakit kat bawah tu makin menjadi² tau...tapi tak pelah, lagi beberapa minggu jek lagi...

so, kesimpulan dari citer di atas, makanya ari khamis nilah aku ada temujanji ngan Dr. Faiza kat Hospital Putrajaya tu...waktu temujanji tersebut adalah jam 11 pagi...mak aih, kul baper ar nak siap kalu temujanji stat jam 11 tu...tensi ar gini...masak aku menunggunya nanti...aku lebih suka p pepagi...kalu kat klinik bleh ar aku p seawal mungkin kan, tapi kalu kat sepital ni, kalu dah tertulis jam 11 pagi punya temujanji...kul 10 lebih ar baru leh daftar kat konter pendaftaran tu, kalu idak, mahunya derang layan...sabar jelah...tapi kan, aku ingat nak ubah ar waktu temujanji tu, aku nak ejas sendiri...leh ke tak ek???kira halal la kan...hahaha...
klah, aku pun dah rasa tak selesa sangat...emosi pun tak stabil jek...sedih jek ni...tapi tak tau punca sedih pasai apa...babai la korang...selamat bekerja...daaaaaaaaa....

8 comments

Monday, February 23, 2009 9:54:00 AM

dah namanya mengandung..sabo je la...

Monday, February 23, 2009 9:55:00 AM

tengah ler ni...huh

Monday, February 23, 2009 10:01:00 AM

ntah2 ngko dah nk terberanak takkk...??

Monday, February 23, 2009 10:26:00 AM

ehehehe

Monday, February 23, 2009 11:53:00 AM

ko persal sha...speechless ek...ke ada unsur² lain...hahaha...

yang, kalu benar bagai ko kata...aku ucapkan syukur kepadaNYA...amin...

Monday, February 23, 2009 3:36:00 PM

gambar anak sapa ni zan ..

nurin masa kecik2 ker ni??

Monday, February 23, 2009 3:41:00 PM

hehehe...anak sayalah kak...si kakak masa hari pertama lahirnya dia kedunia...naper kak mi???lain ker???hehehehe

Monday, February 23, 2009 5:02:00 PM

yer la zan.. lain tapi cumels... :)

Post a Comment