Sunday, February 8, 2009

Mari Berehat...

ari ahad yang indah...hehehe...so dok umah jelah, sebab petang ni hubby kene keje dari jam 4 petang sampai 10 malam kat KL Sentral...gi pun semalam kami dah ke billion, cari pencuci botol si kakak yang makin susut...pastu adalah beli 2-3 barang yang lain....jap2 lagi aku nak mulakan proses memasak ni...adalah 2-3 menu yang aku nak buat...sebab ari ni anum sefamili nak datang kerumah...derang punyai hajat, nak suh hubby aku cukur kasi botak rambut mat aqil tu...masa cukur jambul tu, hanya wat syarat jek cukurnya...tapi derang nak suh kasi botak, memandangkan papanya si mat aqil tak berani, maka aku telah mengoperkan hubby ku itu tuk mengambil tugasan tu...g pun masa kakak dulu pun, hubby yang cukup kasik licin...hahaha....

klah...tu jek citer pendek ari ni...kang kalu ada gambar aku tempek ar sini...kena ikut resmi nora weii...ada gambar barulah nampak cool...hahaha...

4 comments

Sunday, February 08, 2009 9:05:00 AM

takde pun orang ajak aku makan tengahari umah dia...sian aku kan? wei, aku nak g beli goreng pisang..malas la kasi kat ko nanti. kalu ajak g umah, baru leh kasi..la la la la

Sunday, February 08, 2009 11:50:00 AM

cehh..nyampah...ko program len kali...program ari ni cukur rambut mat aqil...hehehe...ke ko nak aku cukurkan bulu yang ko ada lak kena wat makan2 kat umah aku...hahaha...

belikan aku goreng pisang rm10 ek...mekasih...

Sunday, February 08, 2009 1:33:00 PM

uwaaa........ tak jemput aku datang umah ko pun..........

Tuesday, February 10, 2009 1:20:00 PM

aler...ko yang tak sudi...takkan nak tunggu aku berjemput jan...datang jelah kalu kamu sudi...hehehe...

Post a Comment