Monday, February 16, 2009

Mekasih Bebanyak...Jasamu Dikenang...

pertama sekali aku ucapkan bebanyak mekasih kat anum...yang sudi belikan roti ni kat aku...aku gak tak lupa nak ucapkan mekasih gak pada en hubby yang gigih dok buat pengumuman penting lam blog hubby sal kat mana nak cari roti yang aku idamkan itu...mekasih la semua ek...mang terharu dan tergaru lak aih...bukan per, nak dijadikan citer, memang rezeki aku ari ni...ekseli dah lama aku ngidamkan roti ni tau...tanya kat anum hari² ada tak roti ni tapi hampa kata anum roti ni dah jarang ada dijual...

so sebagai langkah terakhir, maka aku suruh hubby carikan tuk aku...ingatkan dia lupa, sedih ar jugak tau...tapi rupanya dia masih lum berjumpa dengan roti yang diidamkan itu...so tuk nampak lebih cool cam komen si echa kat blog hubby ni...maka kawan² yang dikasihi sekalian, inilah rupa roti yang menjadi pujaan aku itu...sedap bangat...tak sampai sehari aku leh abiskan ini roti...tak leh kongsi² ye...harap maaf...hehehe...

saspen jek...apa yang ada lam plastik ni...ishh...
teng....teng...rupanya roti yang jadi pujaan hati aku...baru jek dok bercakap tentang roti ni kat blog en somi tadi...ishh...dua lagi tu tau...mekasih num... ni rupanya...enak tau...lembut jek rasa dia...sedap tu memang ar... nilah inti dia yang aku katakan tu...marjerin+kaya...sungguh enak dimakan begitu sahaja...tak sempat berhari²...tak sampai sehari pun leh abis tau...hehehe...

nota: untuk anum...aku ucapkan mekasih bebanyak sebab ko tak lupa nak belikan roti ni tuk aku tau...maaflah sebab aku tamak...ko kata ko beli satu bungkus jek tuk aku...sekali aku amik terus 2 bungkus...maaflah ye...ko kena faham nafsu makan ibu ngandung cam aku ni...hehehe...

tadi aku dapat ym dari opismate kat tingkat atas...katanya dia pun ada belikan roti yang sama tuk aku...alhamdulillah...memang rezeki aku la...mekasih bebanyak rin...akak tunggu kurier roti tu sampai ke tangan akak ni...hehehe...moga korang² seme murah rezeki sentiasa...amin...

23 comments

Monday, February 16, 2009 2:33:00 PM

gilo...baru dapat terus post...kalau dilihat ngan mata halus, akan nampak cop jari aku kat plastik roti tue...

Monday, February 16, 2009 2:34:00 PM

lerrr.. roti ni ke?? kat d8 ade jual wei.. murah jek rm3.30..

Monday, February 16, 2009 2:35:00 PM

tambahan...
minggu ni jualan kat sini dh bukak.. mai sini borong ini roti...

Monday, February 16, 2009 2:35:00 PM

ijan-ko jeles ar tu...hehehe...aku kan tenet bergerak...kamera, nset sentiasa bersama mu...

ayang-huh mahal ar...yang ni rm3 jek tau...tak lebih 30sen cam kat D8 tu...hahaha...

Monday, February 16, 2009 2:41:00 PM

ntah ijan ni x paham si izan tu mcmana..mengalah kan broadband tau..pantas...lingkas...ehehe wa salute la lu izan

Monday, February 16, 2009 2:42:00 PM

uikss...aku citer sal roti ni...bukan sal lingkas, belangkas, bagai weii..tolong pahami tajuk sebelum meninggalkan jejak...hehehe...

Monday, February 16, 2009 2:44:00 PM

lor..roti camni ke? kedai Ah Lee kat kampung aku tu banyak jual...ko nak suh Bak aku belikan ke? Next week dia datang, rasanya bakal berkulat la..ekhekhekhe..ingatkan camne..saspen jek..tu la haris, lenkali letak gambo...

erm...kalu makan eskrem roti kan best?

Monday, February 16, 2009 2:55:00 PM

oit kak geli..bukan tak nak letak.saalahnya aku pun blum tgk rupa roti tu..kalu kat penang aku tau lah cr..

Monday, February 16, 2009 2:56:00 PM

hehe.. dapat jugak ko roti nie.
sik baik ko ngandung..
kalo tak ngandung, usahkan anum, en.somi ko pun tak layan kehendak ko, aku rasa

Monday, February 16, 2009 2:56:00 PM

hg nih kan zan..mampuis la haris nak cari makanan kt hang..segala mcam bagai makanan hg mengidam...huh...pepun...nmpak sedap la roti tuh..aku dh la dok lapaq nih..

Monday, February 16, 2009 3:00:00 PM

eheehehe....dah la malas masak preknen kali ni....mau makan mcm2 lak tu....mmm mmg kalo nak keluar produk anak boy gitu ek...ehehehe /me gitu gak masa 1st..mazri masak, basuh kain...tapi dia reti nasi goreng, mee goreng,keropok

Monday, February 16, 2009 3:00:00 PM

lor pijot...bukan ngidam tau...tapi "teringin" hehehe...ngidam ngan teringin tu lain benar tau...tapi rasa aku, tadop ler aku teringin menda yang pelik² takat ni...tul tak bang...tul kan...kan...kan...hehehe...

ajoi...aler joi...sayang isteri kenalah cari kan...tapi rasa aku, kalu tak ngandung pun gigih gak dia cari...hehehe...dah namanya isteri kan...hahaha...yeye jek aku ni...hehehe...

Monday, February 16, 2009 3:20:00 PM

kak geli..bak ko dtg minggu depan ker??aku nak kirim sotong ngan ketam bleh??

Monday, February 16, 2009 3:26:00 PM

tangkap sendiri la beb..baru best..mcm mazri n the geng kat sini...kalo anak dah besar...mau aku ikut sekali,...dan kalo boleh camping terus..pergghhh rindu siut

Monday, February 16, 2009 3:32:00 PM

betul...betul...aku pun nak kirim sotong yang banyak telur tu...enaknya...lagi² yang free tau...leh wat sotong celup² tepung...hehehe...

Monday, February 16, 2009 3:38:00 PM

hahhahhaha..kirim salam..kali ni, kalu nak, aku jual..tengah tengah duit takde ni, kena cari part time nih...

wei, bukan musim la wei, erm..lagi 2 minggu kokja balik..aku dah bgtau bak aku suh simpam ikan besar2, sotong(kalu ada), udang..bole kita piknik tepi tasik putrajaya ni(seyes ni)...

Monday, February 16, 2009 3:42:00 PM

hurmm...yang pasti ikan kerisi mesti ada ek???

Monday, February 16, 2009 3:46:00 PM

tulah...buke cerpen ko tu cepat siapkan...leh jual..dpt duit kt kongsi reramai...ada yang setuju tak..??

Monday, February 16, 2009 4:03:00 PM

ikan patin leh join tak?

Monday, February 16, 2009 4:12:00 PM

hehehe...leh²...tolong pos barang sekor dua ke aku...kang aku ngidam gak nak makan yang temerloh punya, masak ko nak layan...hahaha...

Monday, February 16, 2009 4:14:00 PM

punyelah susah payah mike cari...aku kat sini dah naik jelak mkn ini roti..takpelah,ngandung katanye..skali 2bantal ye kamu zan..ish ish ish..

Monday, February 16, 2009 4:16:00 PM

hujung bulan aku balik...meh la wei..aku nak suh mak aku masak ni...best...nak suh abah aku masak ikan haruan jugak

Monday, February 16, 2009 4:22:00 PM

amboi..ni mengidam kali keberapa dah ni...hehe

Post a Comment