Tuesday, February 17, 2009

Ngantuk...Tidoku Terganggu...

hurmm...aku masih lagi mengantuk ni...ngantuk sesangat...mana taknya malam tadi tidoku sering terganggu...tak lena ok...sebabnya...tak tau ar ngape malam tadi rasa kehangatan yang amat sangat...dikalih kiri tak kena...dikalih kanan pun tak kena...mata masih terbuntang...tapi aku mengantuk...insan² kesayanganku kiri dan kanan sedang lena diulit mimpi...tapi sian kat kakak...dia pun berpeluh...memang panas la...hurmmm....kelajuan kipas siling dan kipas meja masih tak dapat menyejukkan aku yang masih dalam kepanasan...ishh...ishh...dan kesimpulannya, aku mengantuk...mengantuk yang teramat sangat...lemau rasa badan ni...pikir² mau jek aku pulang ke rumah meneruskan peniduran ku yang terganggu malam tadi...boleh kah???hahaha..

aku mang perasan la, malam tadi hangat semacam jek...ujan pun dah 2-3 hari tak turun...dulu masa musim tengkujuh asiklah ujan turun tak berhenti sampai nak jemur baju pun makan hari gak nak kering...ni bila musim kemarau yang panjang plak, dok fikir bilalah ujan nak turun...hurmm..pepun seme yang berlaku tu rahmat dariNYA kan...sapelah kita nak menghalang segala ketetapanNYA...moga² keadaan kemarau begini tidak berterusan...
k lah...aku mang ngantuk sesangat ni...pe harus aku lakukan...haruskah aku tido di surau buat seketika...atau menahan mata ini dari terlelap???hurmmm....pepun idup mesti terus...hahaha...daaaaaaaa....
citer di atas tiada kena mengena ngan gambar dibawah...gambar sekadar hiasan agar nampak taipan aku lebih cool...

16 comments

Tuesday, February 17, 2009 8:53:00 AM

wei, dua tiga hari ni memang panas. aku pun tak leh tido. Aku pelik, asal laki aku tido siap berselimut bagai, aku nih cam nak bogel pun ada.nak tanak, kol 12++ malam semalam, aku bantai mandi. baru leh tido..kalu tak, jgn harap aku nak biorkan laki aku tido..hahhahah

Tuesday, February 17, 2009 8:58:00 AM

ini tandanye ko kena keluarkan DUIT wei....
keluar duit beli ekon...ehhehehee

Tuesday, February 17, 2009 9:02:00 AM

erkk...koselah weii beli ekon...menambahkan lagi pengeluaran tiap bulan ada...tak pelah...aku masih leh bertahan...hahah...

oit nora...aku semalam rasa cam nak naked jek tau...tapi aku tido ngan anak cam pijot tu...kalu somi nengok aku naked dia tak pelik...tapi kalu anak tu...hahaha...malulah aku...ibu kan ikon pada anak²...hehehe...

Tuesday, February 17, 2009 9:31:00 AM

hehehhe...aku kan, tak leh la fully naked, kekadang tu aku pakai simis ngan short jek. tapi bahaya jugak kalu tido bogel ni, kalu la jadi apa ape, perompak masuk ke, tak pepasal perompak stim..

Tuesday, February 17, 2009 9:37:00 AM

aku lagi ar panans rasanya...betul2 punya panas...sib baik tak melepuh jek..ahaks.

Tuesday, February 17, 2009 9:38:00 AM

perompak leh jgk nampak..kalu lembaga camner??huhuhu..kut keluar anak betong ke puaka niyang rapik!!!

Tuesday, February 17, 2009 9:40:00 AM

hahaha...tul...tul...tu yang lagiii bahaya nora...ko kena sopan² sikit memalam...ahakss..

Tuesday, February 17, 2009 9:59:00 AM

owh.. sebab tu la muncul lembaga kat P18 tu.. ngko la punya pasal nih!! haaa aku tau dah aku tau..

Tuesday, February 17, 2009 10:45:00 AM

ala..ini permintaan suami, katanya memudahkan kerja. abis, ai ikut je la..hahhahha

Tuesday, February 17, 2009 11:23:00 AM

malam tadi aku tido ngan kesejukan wlaupun hnya kipas dinding yg dok pusing ke kiri dn kanan ..tanpa ekon...sebnearnya at last..malam tadi hujan setelah dua bulan bumi kedah nih tak disimbahi hujan..belah kedah skrang nih..org kedah la kata musim angin timur...(musim kemarau)..tui tuh izan..kita kan ikon anak2 kita..kang pi telanjang masa tidoq..dier pun nak telanjang bogek2 gak hahahahah

Tuesday, February 17, 2009 11:28:00 AM

cayalah ayat pijot..dah lama aku tak dengaq ayat ala2 lucah belah kedah...ahaks..

Tuesday, February 17, 2009 11:32:00 AM

aduyaiii korang ni...masing² dah sangap ni...yang pastiny aku ngantuk ni...dah la panas kat opis ni...mencik ar gini...

Wednesday, February 18, 2009 12:54:00 PM

wei wei...lagi satu nak tambah ni ...kalo bogel2 kan..tiba2 ada umah sebelah terbakar ke apa ke..kita kena la lari jugak kan..sbb takut gak berjangkit terbakar umah kita....so...baju tido kita kena sopan2 la...dan tudung kena prepare dah gantung tempat mudah dicapai dan lari...eehehehehe

Wednesday, February 18, 2009 1:00:00 PM

tapi kan...kalu tak tersedar...dok capai tudung, pastu rupanya keadaan tengah naked...tak ke haru gitu???hahaha...

Wednesday, February 18, 2009 2:12:00 PM

ekekkeek...sbb tu tido kena gak cantik2....pakai siap2 perfume okeh..spender pun jgn koyak2...

kengkadang aku terbayagn gak kalo eksiden...kalo eksiden kan...seme dalaman diamik gambo...so kena la pakai baju dlm cantik2 tau...

Wednesday, February 18, 2009 2:22:00 PM

cehh...kiranya sediakan payung sebelum hojan ek...bagus...bagus...

Post a Comment