Tuesday, February 17, 2009

Tengok Sekuel Dah Rasa Nak P Ni...

aku kebosanan...so cara nak ilangkan bosan tu, maka aku rajinlah buh video citer dak kembar botak dua orang ni...hehehe...layan jelah kan...ekseli tingin gak nengok wayang citer derang ni...harap² helper mingguan aku sudilah datang bertandang ke rumah aku minggu ni...hahaha...

















bila nak p nengok ni...ishh...

9 comments

Tuesday, February 17, 2009 12:37:00 PM

citer ini sangat comey..betul betul betul

Tuesday, February 17, 2009 1:01:00 PM

hahah..aku weken ni nak tengok ngan budak sara tu ngan daddy

Tuesday, February 17, 2009 1:05:00 PM

ko tlg rekord guna hanset bleh tak??

Tuesday, February 17, 2009 1:16:00 PM

betul...betul...betul...
aku berharap ni nora...janji tau...wat rekording...hehehe...

Tuesday, February 17, 2009 1:48:00 PM

wah upin dan ipin,adik sy minat sgt citer ni..

cantik blog akak

Tuesday, February 17, 2009 2:15:00 PM

takyah la rekod....aku rekod dalam kepala aku ni jek. kang aku citer la balik kat korang

Tuesday, February 17, 2009 3:43:00 PM

aku tak caya kalu nora rekod lam paler dia...sebab paler dia banyak weng skang ni..banyak biru dari putih...huh...

Tuesday, February 17, 2009 6:03:00 PM

akak upload bg citer upin dan ipin(geng) kat blog akak pastu saya tgk

huhu~

Wednesday, February 18, 2009 4:52:00 PM

dah tgk ari sabtu lepas..mmg best giler..anak aku xcited jer..gi arr tgk...

Post a Comment