Tuesday, February 10, 2009

Wiken Kami...

morning kekawan...bulan ni 2 minggu deret asik cuti tiga hari jek...cuti lelama gini rasa lemau ar plak nak bekerja...cam malas jek kan...aku pepagi tadi pun rasa cam penyakit M tu hampir² dok menguasai diri ni...ngan sakit perut dari malam tadi la ( ni bukan sakit perut nak bersalin tau, tapi sakit nak membuang)lama giler aku kena bertapa...bukan per...segan ar nak meneran, takut bila teran² kang, lain lak yang kuar...tak ke haru tu...hahaha...citer sal semalam, semalam kami sefamili dan beberapa kawan opis hubby ke Janda Baik, Pahang...alkisahnya p mandi sungai kat sana...hahaha...ni dipanggil sungai gak ker???apa² jelah kan...gerak dari umah jam 8 lebih sebab janji ngan seme orang kumpul kat hentian selepas tol gombak dalam jam 9 pagi...nak dijadikan citer, sampai kat Pekan sungai Besi, barulah dok teringat yang beg pakaian tertinggal kat umah...hangin gak aku...pe lagi, hubby pun patah ler balik...aku kan, kalu bab patah balik ni mang rasa mud leh down tau...

kali ni p mandi jauh sikit dari kesibukan kota...camlah kat langat tu tak leh p mandi kan...hahaha...macam² la...aku ikutkan aja...bukan aku kena drive pung...hehehe...beselah, cam biasa, hubby ar yang dok layan anak dia mandi...aku hanya pemerhati dari daratan jek...nak join mandi, cam leceh plak kan...kali ni kami buat potluck...so famili aku bawa popia goreng dan tomyam jek...banyak gak lauk semalam...memang kenyang ler makan...hehehe...dah siap mandi manda tu...lam jam 3 lebih gak ar gerak pulang...kul 4 lebih sampai umah...memang penat sangat ar...mata pun lali² jek...tapi dok tahan...kakak tu sedar jek dari tdo ngamuk lak dia...sib baik dia tak kuarkan perkataan 'taman' semalam...kalu idak, masak ler nak melayan...memasing dah letih kan...gambar aku tak attach ek...so tak leh ar nampak cool sebab seme gambar masih lam nset hubby...secara kebetulan bateri kamera kong...hurmm...

baru dapat gambar ni...layan jelah gambar yang ada....hehehe...






cam biasalah, gambar aku mesti tercicir...asiklah gambar dua beranak ni jelah yang ada...tu pun aku yang snap kan...hehehe..so layan jelah...buh gambar aku kang, korang muak lak...pastu ada yang tak pueh hati ngan 'kelebaran' shape aku skang...hehehe....riso gak ni...sok ada weekly check up...hopefully janganlah berat badan aku naik lagi...mudahan gitulah...maintain jek...dah usaha keras ni kurangkan pengambilan karbohidrat...hehehe...

3 comments

Tuesday, February 10, 2009 4:34:00 PM

amboi syoik nya kakak hanan mandi manda..mmg hobi dier main2 ayaq la ..kat umah pun suka dok lam bilik air..tolg ibu ..hhehe

Thursday, February 12, 2009 12:24:00 PM

siap bawak cerek tu tak tahan..perghhh ini berkemah terus ke

Thursday, February 12, 2009 12:26:00 PM

hahaha...yang bawak cerek tu opismate si harris...dia ditugaskan bawak air...so senang, dia bancuh lam cerek terus...kembung perut minum air tu...hahaha...

Post a Comment