Thursday, February 26, 2009

Yey...Yey...Hadiah Edaran Sudah Diterima...

hurmm...memang betul la kata dia ni kat blog dia...sok aku akan dapat adiah yang diedarkan...so sebagai buktinya jap² tadi aku telah menerima parcel yang dihantar...mekasih le bebanyak pada mama asha nun jauh di INTIM sana nuh...jasamu amat ku kenang...hahaha...

nilah parcel seperti yang terpapar kat blog mama asha tu ek...nengoklah sendiri kat sini...gambar ni aku snap sendiri tau, bukan kopi paste ok...hahaha...
ermm...berat gak isi kandungan parcel tu...nak tau apa yang terdapat lam parcel tu...teng...teng...antaranya ialah:.....aku cam santa claus lak...ko pandai ek...nak jimat uang pos...huh...

firstly...ni dia...gaun hijau tuk si lyna katanya...anak si ejan tu...
ni lak tisu tuk besday parti...noted kat situ tuk si kakak...anak aku la tu...
dan yang ni, tuk mat aqil...bujangan anum dan ajoi tu...
dan last sekali, baju² an tuk our newborn...yang paling tak tahan, siap ada kopiah lagi tu, mesti dari mekah ni...pepandai jek aku ni kan...ishh ko ni...kang terkeluar lain jantina lak kang, aku kena memberi pada meke yang lebih layak menerimanyalah...hehehe...
pepun tu mama asha...mekasih ler banyak² tau...ekseli aku pun suka bagi² adiah ni...terima adiah apatah lagi...hehehe...nanti kalu ada lebihan tu, silalah pos lagi ek tanpa segan dan silu...hahaha...

oklah, aku nak gerak dah ni...hubby dah sampai...kul 11 kang aku ada temujanji kat Hospital Putrajaya seperti yang telah aku warwarkan sebelum ni...so kul 10:30 dah kena wat pendaftaran...ti kita sambung ek...sorilah sebab tak pat ceting dan berblog ngan korang...daaa...taking care ye... :P

8 comments

Thursday, February 26, 2009 10:25:00 AM

ko ni lebih pantas dari broadband ...ehehehe..tisu tu tuk besday party kakak nanti ye...

Thursday, February 26, 2009 10:26:00 AM

lor...ko mesti tak baca tu...kan aku dah mentionkan tisu tu tuk besday parti kakak nanti...ishh...nilah masalahnya kalu asik nengok gambo jek...huh....

Thursday, February 26, 2009 10:33:00 AM

aku udah baca..tapi komen dulu lepas tgk gambo..then komen lagi..eheheeh

Thursday, February 26, 2009 11:53:00 AM

emm asha ni nengok gambo jek dah tau pe isi kandung karangan tuh.. memang terror..

Thursday, February 26, 2009 11:56:00 AM

bila adiah aku nak sampai neh? ada gaun gitu tak??? kaler pink???

Thursday, February 26, 2009 12:47:00 PM

eheheeh takde gaun ye.....hadiah ko berupa keropok2 je wei

Thursday, February 26, 2009 1:03:00 PM

hadiah aku?....siapa nak mulakan bagi aku hadiah ni...ni nak masuk dua dah ni...cepat siapa nak bagi aku dulu..aku taknak keropok..cepat...

Friday, February 27, 2009 6:00:00 PM

mie...pekata ko kasi adiah tuk bb HNI aku dulu...bila aku da dapat adiah dari ko, aku kasi adiah tuk bb ko lak...tukar2 la...hahaha...ok per...:P

Post a Comment