Wednesday, March 4, 2009

Aku Kembali...

hurmm...aku baru sampai ke opis ni...sedari tadi aku kat klinik, cek up cam biasa...hari ni cek up tuk minggu yang ke 36...gulpss...4 weeks to go...harap sangat² tak lebih dari 40 minggu nan indah ni...so hasil dari cek up tadi...semenya ok...urine test NIL, BLUE....bp pun ok, cuma berat aku turun 1kg dari minggu lepas...erkk...aneh...turun la pulak, aku ingatkan makin naik...so stat minggu depan aku dah kena mengadap klinik tu seminggu sekali...alahaiii...neks cek up 11 Mac depan...cek up tadi, aku kena jumpa doc ar plak memandangkan kandungan aku dah 36 minggu kan...so doc pun wat ler cek rutin...kata doc kepala bb dah "masuk"...pelik aku bila dengar doc kata gitu, so aku tanyalah masuk mana doc...kata doc lagi masuk laluan dia la...alahaiii...means tak lama lagi la kan...harap la sangat, minggu depan dah leh deliver ker...hahaha...suka² aku jek kan...hohoho...

klah, malas dah menaip ni...aku lapo...tadi p cafe tapi makanan tuk lunch derang dok bertungkus lumus nak siapkan...so maybe lam kul 11 lebih gitu kang aku kenalah turun balik kan...kalu idak berlaparlah aku...hahaha...so nak alaskan perut tadi, aku just beli biskut kacang ni jek...beh woo...semalam ada aku citer kat noj, dan² tu gak dia suh aku tunjuk gambar sebagai bukti...giler ar dia, pantang dengar sal makanan, harus nak nengok gambar...bela antu raya ke apa...so tuk tidak hampakan permintaan mummy yang lam proses nak ngandung balik tu, ni aku tempek tuk tatapan ko...kalu ko nak rasa, leh minta kat aku ni...banyak lagi ni...hahaha....

ada 5 biji tau...regenya RM2.30
jah...inti dia kacang ijau tau, tapi aneh la...tadop pun nampak kaler ijau pung...ishh...

14 comments

Wednesday, March 04, 2009 10:16:00 AM

aisehhh... wei ni kuih peberet aku neh... aku ingat ko cite kuih kasturi tu... klu yg ni mmg enak... sungguh2 aku menggemarinye... tnye pijot klu x caye... pijot ko ingat x aritu aku cite pasal kuih ni yg aku bli 1 balang beso aku mkn hanya beberapa hari dh abeh... harus gak blk kang aku kona pg koboi bli sebalang beso kuih tausa ini... (nama dia kuih tausa la wei... kn ade tulis tu)

Wednesday, March 04, 2009 10:19:00 AM

hahaha...plak dah...yelah weii...nama kuih ni biskut tausa...ngaper aku pepandai jek bagi nama kuih ni kuih kacang...bila mas tukar nama ni...hehehe...tapi sius ar, intinya memang enak...sib baik ko tak ngandung, so takde makna ler aku nak ngeposkan kat ko, g pun ko kata leh beli kat koboi sana tu...hahaha...sib baik...:P

nota:aku ngah makan lagi ni...enaknya...meleleh air liur tau...

Wednesday, March 04, 2009 10:26:00 AM

wahh..kuih kacang ijo ni..enak enak..aku pun suka..kalu nak makan, kena tangan sebelah lagi tadah sebab isi dia sangatlah fragile..enaknya...nyummiee

Wednesday, March 04, 2009 10:30:00 AM

tul²...memang enak...dan memang kena tadah...beh ar...jemput makan ye kengkawan...hehehe..

Wednesday, March 04, 2009 10:50:00 AM

ha nora pn... ni la kuih yg aku sibuk tnye ko aritu... last year kot aku tnye... skang ko dh tau kn.. .kuih ni la yg aku mimpi2kn dlu...

Wednesday, March 04, 2009 11:53:00 AM

ko bab melantak..kemain yer izan..takper..demi baby dalam perut. karang meleleh air liur kalau tak sempat rasa dalam perut..have a safe delivery, izan!

Wednesday, March 04, 2009 11:56:00 AM

hahah...ujud rupanya akak aku sorang ni...:P
kak oit...melantak pun terapi gak weii...beh per...

Wednesday, March 04, 2009 1:00:00 PM

ya ya aku ingt..kuih nih ada juai kt kedai (pak halim) ayah aku la..kira2 17 thn yg lampau..masa tuh aku masih berambut pnjang, tocang dua dn berseluar ali baba..time tuh ayah aku jual lam balang..sebiji dua kupang saja..aku suka, jani suka, mila pun suka(adik badik aku) time tuh aina tadop lagi..

Wednesday, March 04, 2009 1:34:00 PM

pesal pijot citer sejarah lampau ni...ada kena mengena ngan kuih ni ker...kiranya hayat kuih ni lama gak la ek...ishh...aneh...

Wednesday, March 04, 2009 3:34:00 PM

oit.aku pun suka makan kuih ni...dia rasa macam kacang2..tapi tak la rasa kacang hijau tu...

Wednesday, March 04, 2009 3:59:00 PM

baru kemarin beli kuih nie kat kedai runcit area umah aku. sama ar harga 2.30, sekali hadap je terus abis

Wednesday, March 04, 2009 9:24:00 PM

ooo..biskut ni..aku panggil ia BAK KUT TEH..

Thursday, March 05, 2009 8:10:00 AM

aku suka sgt kuih ni...meke kat sini pangey kuih ni..kuih dareamon....tapi cap kuantan..beza la packing tu dgn ko

Thursday, March 05, 2009 9:06:00 AM

hehehe...macam² nama ar plak...dia ada jenis yang kecik dan ni jenis yg beso kan...tapi mang enak ar...aku harus pulun sebelum aku berpantang ni...tadi aku beli 2 peket lagi...heehehe...

Post a Comment