Monday, March 16, 2009

Al-Fatihah

hurmm...camne nak mulakan ek...pertama sekali aku nak ucapkan TAKZIAH buat keluarga bos aku yakni Capt. Dato' Yahaya bin Abdul Rahman di atas pemergian anak sulungnya pagi tadi...aku pun turut merasa tempiasnya ni...sedih sungguh...sebabnya aku kenal kesemua ahli keluarga bos aku ni...

arwah merupakan anak sulung bos aku...umur dia tua setahun dari kita ni...alahaii...aku tak pat nak taip panjang²...sedih sangat...klah...tuk kengkawan semua, doakan moga arwah ditempatkan di kalangan orang² yang beriman...amin...

note: takde mud nak buat keje...sibuk dok melayan panggilan² yang masuk...
KESIMPULANNYA....
katanya arwah naik kete bersama 3 rakannya yang lain...tapi arwah yang menemui ajal...yang lelain masih di dalam icu...katanya lah...tapi nak dijadikan citer, bukan arwah yang memandu kereta tersebut...katanya lagi, kete mereka naiki telah bergesel dengan sebuah treler hingga berlakunya kemalangan...eksiden berlaku di Kampar, Perak...arwah anak sulung, perempuan, berumur 29 tahun dan masih bujang.bekerja sebagai Quantity Surveyor di salah sebuah syarikat di Johor...

8 comments

Monday, March 16, 2009 9:06:00 AM

berita padat dan ringkas...takziah dan alfatihah...mudanye lagi kan...sakit apa?

kita pun...muda belum tentu tua matinye....

Monday, March 16, 2009 9:09:00 AM

hurmm...eksiden...skang kat hospital tapah lagi...kata bos aku kepala pecah sebab terhantuk...tu jek informasi yang aku dapat takat ni...

kami2 di opis sedang menunggu berita selanjutnya...sebab ramai yang dok bertanya tuk melawat jenazah...

Monday, March 16, 2009 9:18:00 AM

alfatihah.. betul tu izan, kalau orang rapat dengan kita, tak kira keluarganya atau sahabat handai, kita memang akan cepat terasa.. apatah lagi anak bos kita, kita kan paling rapat dengan bos.. akak baca ni pun terasa sedihnya, ni pulak kau kan.. apapun semoga rohnya dicucuri rahmat..

p/s insaf sekejap, ialah ajal tak tunggu kita kan.. datang menjemput bila2 jer..

Monday, March 16, 2009 9:33:00 AM

alfatihah.. sedih la pulak. menginsafi diri sendiri.. hukhuk

Monday, March 16, 2009 9:36:00 AM

Mulakan dengan bismilah dan assalamualaikum la..

Alfatihah
Moga rohnya dicucuri rahmat.

Monday, March 16, 2009 9:40:00 AM

huh...tak sempat dah...sebak sangat ar...dah ler arwah tu anak kesayangan bos...hari² dok bercerita sal anak dia tu...hurmmm...sedih...tu masa dia...masa kita??tadop siapa yang tahu...hanya Allah yang tahu...

Monday, March 16, 2009 9:42:00 AM

Takziah juga aku ucapkan kepada keluarga Capt yahaya..sedih juga aku dapat berita ni zan..
sama2 lah kita sedekahkan Al-Fatihah.Moga rohnya dicucuri rahmat-Amin-

Tuesday, March 17, 2009 8:58:00 AM

eksiden?
naik moto ke sampai pecah kepala?
huhu.. takziah..

Post a Comment