Sunday, March 8, 2009

Citer Pasal Kakak La Plak...

hurmmm...dah 2-3 hari ni si kakak kurang sihat...tapi masihlah aktif...cuma badannya tu kejap panas, kejap ok...risolah aku tau...dah ler ngan keadaan aku sendiri yang perlu dirisaukan kan...hurmmm...tolonglah...aku rasa dah lama aku tak citer sal kakak kat sini...bukan apa, tadop citer nak citerkan...citer menarik tu banyak bagi aku, tapi mesti tak menarik bagi pembaca yang mengikuti blog aku ni...yelah memasing ada anak kan...hahaha...

oklah, ari jumaat lepas kan aku memula EL sebab kakak kurang sehat...so memandangkan alang2 dah EL tu dan hubby lak keje masuk petang, so aku mengajak hubby susun atur balik barang2 dalam bilik tetamu tu...aku cadangkan letak tv yang ada kat lam bilik utama tu kat dalam bilik tetamu...yelah, g pun tv tu tak berpasang pung...dok diam jek kat lam bilik aku tu...so aku cadangkan gitu la, buh lam bilik tetamu siap ngan cd player...so si kakak leh ar bersenang lenang lam bilik tu sambil menonton cd2 kegemarannya kan...astro kat umah aku kan tak amik channer 613 tu...so kenalah beli cd sebagai altelnatif lain...tak pelah...sebab sebelum ni asiklah suh pasang cd barney dia kat tv luar...ganggu kami somi isteri nak nengok tv kan...tu aku amik keputusan wat gitu...tapi pahamlah kan, dah namanya umah kuarters, ruang terhad...dah ler barang2 kat lam umah aku ni banyak...bantal saja ada lam 20 biji...tu lum selimut2 bagai...tah ler...rimas...tah bila nak ada umah sendiri ni kan...hahaha...

abaikan kesemakan yang melanda...aku dah mati kutu dah...ruang terhad ok...yelah, ngan mainan yang berlambak...dan macam2 lagi la...hehehetempat melepak nengok cd...
Inilah koleksi cd barney dan The Wheel On The Bus... baru ada 5 koleksi cd barney ni ha...hari2 suh pasang...takpelah, janji dia tak ngaco rutin harian aku tu...hehehe...
pastu, semalam kami ke Tesco Kajang...hajatnya nak cari wooden puzzle yang pernah aku katakan dulu...tapi malangnya tiada stok la...ada pun yang sikit punya puzzle...tak beh la...sebab tak mencabar...tak pelah...pastu dok ralik2 nengok puzzle tu kan, si kakak lak sibuk dok naik beskal yang ada kat situ...huwaa...ni seme gara2 janji si hubby la...dah banyak kali janji nak belikan beskal tuk kakak...tapi tak terbeli jugak...so dek kerana sian nengok fiil kakak yang beria nakkan beskal tu, maka aku mengajak si hubby beli sebuah beskal kat kakak kat kedai beskal kat pekan kajang tu...
nilah beskal yang berkenan dihati semalam...murah la plak kat kedai beskal tu jika nak dibandingkan dengan rege kat tesco tu tau... dah ada beskal...haruslah ada modelnya sekali kan...siap wat 'peace' lagi tu...hehehe...layankan jelah...
ok..tu jelah citer sal kakak...aku pun nak sambung wat keje...sarapan pun lum lagi...tengah dok mikir nak makan apa...hahaha...jumpa lagi...daaaa.....

5 comments

Sunday, March 08, 2009 11:38:00 AM

Cewah syoik la kakak dpt beskal baru…kak pia dulu pun cam tuh la dpt beskal…asik nk kayuh je tapi tak reti kayuh ngan kaki..tp dh lama2 baru reti kayuh….masa tuh babah pia beli kt Giant…heheh kakak suka yer Burney..kak pia pun suka bangat…ngan lagu ending dier tuh ‘I luv u, u luv me we are hapy family..lalalalalalalala ..lebey kurang cam tu la kan…

Tuesday, March 10, 2009 8:37:00 AM

beskal danish pun dah berabuk kat luar umah tu...kedua2...tgu bb pandai...baru nak aktif semula kot....

pijot lagu tu mcm ni.. i luv u, u luv me, we ar hepi family, wit a great big hug and kiss from me to u, once u say u love me too.....

izan tlg sambung yg tuk kawan2 tu...

'PEACE' to nurin...

Tuesday, March 10, 2009 9:30:00 AM

owh cam tuh lagu tuh yer zidah..kira ko hafal la yer..baguw2 leh nyanyi kt bb n danish..kan kan..

Tuesday, March 10, 2009 10:36:00 AM

selamat menunggang basikal baru.. sesambil nonton cd2 kat bilik dia.. huhu lain lak dgn aku.. beli apa pun.. xdenye Nasrul nak heran itu semua.. tetap la dok menyampuk kejaan kite.. ish ish ish,,

Tuesday, March 10, 2009 10:57:00 AM

ko tau yang...sejak aku decorate tempat lepak nengok vcd dia ni...hari² leh dikatakan nak pasang barney jek kejenya...asal celik mata dari tido nak nengok barney...ada hari tu, sampai tertido depan tv ni tau...hehehe...punyalah asik...aku jenguk² nengok2 tertido lak dia...

Post a Comment