Wednesday, March 18, 2009

Citer Pasal Tadi

oklah...ekseli aku baru balik dari merayap² di Alamanda ni...dengan satu alasan tuk membeli majalah di bawah...sebabnya semalam aku pesan kat hubby aku ni tuk beli, tapi dia kelupaan, so tuk memuaskan hati sendiri, aku gagahkan jua p ke sana sorang diri semata² tuk membelinya...hahaha...sabar jelah kan...

hidup aku tak lengkap tetiap bulan, kalu termiss satu kuaran majalan pa & ma ni...aku menjadi pembaca setia sejak mengandungkan kakak dahulu...hehehe...

pastu sesambil tu, niat aku nak cuci gambar yang telah berkurun lama berada lam memori kad aku nyer kamera tu...so kali ni aku cuci sebanyak 100 keping...so dengan adanya kad dibawah, sekeping gambar berukuran 4R hanya berharga RM0.40...kesimpulannya tadi 100 keping bersamaan RM40 sahaja...oklah tu kan...

nilah kad yang aku maksudkan...tunjuk kad ni di mana² kedai gambar FOTOKEM, dapatlah diskaun...
dan inilah hasilnya...100 keping gambar dalam 3 buah album percuma...so makin susut la gambar yang berada dalam memori kad aku tu...peram lelama kalu ilang tak ke naya tu...hehehe...
pastu sementara menunggu kesemua gambar² diatas siap diproses...aku gagahkan jua kaki ku ini melangkah ke dalam Parkson...ekseli aku nak riki² rege perfume HUGO ENERGISE tu...tapi kenan lak aku ngan bau HUGO SELECTION...tapi rege???mak aih...buat masa skang aku lum berkemampuan lagi...kena kumpul duit dari skang sebelum menjelang besday aku bulan 8 ni tau...hehehe...

kat parkson tu, adalah hasil yang berjaya aku tangkap...hahaha...ekseli dah lama nak cari sepasang kasut tuk kakak tu...dah lama sangat dia tak merasa kasut baru...baju baru apatah lagi, seme baju² dia pun dah senteng...semalam baru aku perasan...dah makin tinggi kakak ni tau...kenalah usaha tuk beli dalam sehelai dua baju tuk kakak...

dan nilah hasilnya...sepasang kasut tom & jerry...aku minat ada kaler biru tu..tapi saiz yang sesuai telah kehabisan...so nak tak nak kenalah 'pink' kan kakak tu...hahahaha...sib baik ada less tau...kalu idak, mimpilah aku nak beli...hahaha...
dan tak lupa tuk bb HNI aku ni...aku beli sepasang baju tuk basahan...aku minat tulisan yang tertera tu jek...hehehe...☻
dan lastly adiah tuk KAK MIMI yang telah menang teka syiling pagi tadi...kak mi...dun wori, dijamin sampai ke tangan kak mi tau...adiahnya ada lam kotak di bawah...jangan terpedaya dengan ilustrasi gambar tau...hahaha...malas dah nak balut...sebab kotaknya ada tangkai...so senang nak pegang...hahaha...
oklah tu jek citer sal tadi...aku dah malas dah ni...lapo gak rasa di perut...tapi tadi pagi dah melantak kuehtiaw goreng...ingat balik kang nak masak la...lama dah aku tak masak...lauk pauk lam peti tu pun dah keras semacam jek...oklah, tu jelah citer aku...daaaaaaaaaaaaa....selamat membaca...

11 comments

Wednesday, March 18, 2009 2:48:00 PM

aku belum beli lagi pa&ma bln nie.. belum lagi berpeluang ndak mencuci gegambo...
ok la tu girl cun pakai pink la.. huh teringat pulak ayahnya nasrul beli kasut kaler oren.. kalu ko suke ayat a star is born, aku suke ayat where is my fish.. tq tq.. aku pun dapat adiah.. hehehe penyertaan terbanyak..!!!

Wednesday, March 18, 2009 2:51:00 PM

hahaha...yolah tu...bila masa aku kata penyertaan terbanyak dapat adiah ni...ekekek☻

Wednesday, March 18, 2009 3:00:00 PM

kak mimi dah beli dah majalah pa & ma bulan ni.. sebenarnya da lama tak beli, ntah tetiba gatal tangan terbeli plak bulan ni. hehehe

zan, kat tempat akak ni kalau cuci 4R cuma RM o.29 jek sekeping.. akak pun berhajat gak ni nak cuci banyak2 gambar sbolm hilang.. (takut kan memori masuk virus ker kan)

wah comelnya kasut tom & jerry tu.. anak2 kak mimi minat betul tengok kartun tu. hari2 ngadap pun tak bosan.. 50 kali ulang pun masih melekat kat depan tb.

nanti kau pantang kat mana? kat kg ke kat putrajaya jek..

aisey cepatnyer beli hadiah ni.. mekasih banyak2 yek.. tak kisah la isinya, yagn penting ikhlas..

Wednesday, March 18, 2009 3:14:00 PM

kak mimi...adiahnya memang dah ada...saya kan suka kasik adiah...saya pantang kat putrajaya jek...kalu sudi jemputlah datang ke kuarters kerajaan ku itu...hahaha...

wah...murahnya kak...cuci kat mana tu???tulah kan, sebelum dimasuki virus baik cuci cecepat...pastu leh clearkan memori kad tu...maklumlah bb HNI pun nak lahir tak lama lagi...hehehe...

Wednesday, March 18, 2009 3:34:00 PM

zan, kat kl ni banyak kedai gambar yang offer giler2 kalau bab cuci2 gambar ni.. ialah banyak pesaingan kan.. kalau kat ampang park boleh dapat RM 0.35 sekeping pastu kalau cuci 100 keping, free sekeping 8R.. memang untung dan jimat..

kalau kat area rumah akak, tu la yang akak pernah jumpa paling murah RM 0.29 sekeping

apa alamat rumah quarters mu itu.. bagi alamat penuh tau. senang kalau nak datang

Wednesday, March 18, 2009 3:35:00 PM

baiklah...akan ku sms add kuarter ku ini...takleh tempek sini...kanga ramai yang datang terjah...segan ar...maklumlah umah kuarters jek kan...hehehe...

Wednesday, March 18, 2009 3:45:00 PM

erm...tak per zan..tak dapat biru pown pink kat cantik untuk gigirl....comel wat....erm..tak nyabarnya nak nengok bb to born kan...huhu take care.....yo...

Wednesday, March 18, 2009 4:15:00 PM

AIKs...takkan dah riki dah..tak jadi lah minyak wangi...nak minta jam..CASIO

Wednesday, March 18, 2009 4:19:00 PM

mak aih...demandnya...tolonglah...huh...

Thursday, March 19, 2009 10:24:00 AM

tak pek nak nolong.. hehe

Thursday, March 19, 2009 2:50:00 PM

peberet kartun aqilah tom n jery tuh..hiks...kasut tu lawa...harus rembat kat aqilah sepasang....ngeh-ngeh-ngeh...

Post a Comment