Tuesday, March 10, 2009

Entry Untuk Pijot Jugak Ni...

hurmm...dalam kesibukan aku melayan kerja² yang mendatang...tetiba pijot wat rekues nak senarai nama anak² DSS June 99...so disebabkan takmo mematahkan harapan member yang beria² nakkan senarai tu, maka aku gagahkan jua melayan kehendak dia...so pijot...nilah takat senarai yang aku ada...kalu hang ada penambahan, sila bitau aku ek...mekasih...
2004
Nama : Nuraliah Batrisyia
Tarikh Lahir : 24 Januari 2004
Nama Ibu : Norazlina Sarmin (lin)
Nama Ayah : Md Rizal Jasman

Nama : Muhammad Adam Iskandar
Tarikh Lahir : 29 Ogos 2004
Nama Ibu : Wahida Irna Kasim (wawa)
Nama Ayah : Hashim Dahalan
------------------------------------------------
2005

Nama : Sufiya Adriyana
Tarikh Lahir : 14 Oktober 2005
Nama Ibu : Norhafizah Abdul Halim (pijot)
Nama Ayah : Shuhaiful Anuar

Nama : Muhammad Amar Muqri
Tarikh Lahir : 26 Ogos 2005
Nama Ibu : Shahida Samsu (shida)
Nama Ayah :

Nama : Muhammad Amir Irsyad
Tarikh Lahir : 22 September 2005
Nama Ibu : Suriati Mohd (Sue)
Nama Ayah :
-------------------------------------------
2006

Nama : Muqri Danish
Tarikh Lahir : 4 Januari 2006
Nama Ibu : Hashazidah Abdullah (asha)
Nama Ayah : Mazri Mamat

Nama : Muhammad Airol Muazlif
Tarikh Lahir : 19 Julai 2006
Nama Ibu : Emiemasliza Zulkifli (emie)
Nama Ayah : Muhamad Amilyn Zamani

Nama : Adam Alif
Tarikh Lahir : 27 November 2006
Nama Ibu : Ardiyana Suhaimi (Dian)
Nama Ayah : Adzar Esmen
----------------------------------------
2007

Nama : Nuraliah Syazwana
Tarikh Lahir : 3 Februari 2007
Nama Ibu : Norazlina Sarmin (lin)
Nama Ayah : Md. Rizal Jasman

Nama : Zafri Hakimi
Tarikh Lahir : 14 Mac 2007
Nama Ibu : Norhamidah Abd Aziz (midot)
Nama Ayah : Zafrul Hisham

Nama : Hanan Nur Insyirah
Tarikh Lahir : 7 Mei 2007
Nama Ibu : Norizan Abdul Latif (izan)
Nama Ayah : Harris Fatimi Hj. Abdul Rashid

Nama : Muhammad Aqeef Haiqal
Tarikh Lahir : 22 Ogos 2007
Nama Ibu : Nuraisah Abd Wahab (echa)
Nama Ayah : Noor Mahadir Noor Fuad

Nama : Muhammad Muqri
Tarikh Lahir : 10 Disember 2007
Nama Ibu : Siti Rohayu Maladin (ayu)
Nama Ayah : Hishamuddin Affendi Ruslan

--------------------------------------------
2008

Nama : Maisarah Damia
Tarikh Lahir : 10 Februari 2008
Nama Ibu : Hashazidah Abdullah (asha)
Nama Ayah : Mazri Mamat

Nama : Muhammad Afif Iswad
Tarikh Lahir : 20 April 2008
Nama Ibu : Suriati Mohd (Sue)
Nama Ayah :

Nama : Luzman Wafiy
Tarikh Lahir : 17 Jun 2008
Nama Ibu : Nur Dalida Ibrahim (mc da)
Nama Ayah : Ahmad Lotfi Haron

Nama : Muhammad Azeem
Tarikh Lahir : 30 Julai 2008
Nama Ibu : Wahida Irna Kasim (wawa)
Nama Ayah : Hashim Dahalan

Nama : Tengku Darryn Eryna
Tarikh Lahir : 19 Ogos 2008
Nama Ibu : Norhamizah Mohd Hassan (nojah)
Nama Ayah : Tengku Mohd Nor Ismanizam

Nama : Lyna Nurfitrina
Tarikh Lahir : 29 September 2008
Nama Ibu : Norizan Ibrahim (ijan)
Nama Ayah : Mohd Hilmy Abdul Jalil

Nama : Muhammad Aqil Irsyad
Tarikh Lahir : 14 November 2008
Nama Ibu : Robitah Hanum Abdul Khalin (anum)
Nama Ayah : Azizul Hakim Mohamad
---------------------------------------
2009

Nama : Muhammad Danish Arwisy
Tarikh Lahir :8 Februari 2009
Nama Ibu : Rohaniza Mohd Zahari (along)
Nama Ayah :Muhammad Roduan

Nama : H**** N*** I****
Tarikh Lahir :
Nama Ibu : Norizan Abdul Latif (izan)
Nama Ayah : Harris Fatimi Hj. Abdul Rashid

Nama :
Tarikh Lahir :
Nama Ibu : Norhamidah Abd Aziz (midot)
Nama Ayah : Zafrul Hisham

Nama :
Tarikh Lahir :
Nama Ibu : Emiemasliza Zulkifli (emie)
Nama Ayah : Muhamad Amilyn Zamani

nota: ada sesapa yang paling terbaru yang tidak aku tau???silalah bitau aku ek...mekasih...

24 comments

Tuesday, March 10, 2009 11:25:00 AM

wa salute ar sama lu izan.....eheehehhe....
izan, nama anak sue yg 1st mana...

Tuesday, March 10, 2009 11:31:00 AM

ko rabun ke apa...sila cek balik...mekasih...

Tuesday, March 10, 2009 11:56:00 AM

Izan cayalah kat hang..bukan takat ada dob..ada lak nama mak ada lagi nama pak..mmg aku berbangga ada kawan mcm hg…pepun makasih memenuhi rekues aku nih..tadi zidah wat entry khas utk aku kali nih mu lak zan noh..heheh

Tuesday, March 10, 2009 12:00:00 PM

huh...yelah...hang punya rekues ngalahkan ibu ngandung ar plak...huh...

Tuesday, March 10, 2009 12:12:00 PM

ramai gak yang kak mimi tak kenal ni.. sue, wawa, dian. kau ada gambar dorang tak. nak gak tengok yagn mana satu.. kot2 aku dah lupe..

Tuesday, March 10, 2009 12:14:00 PM

huhuhu...kak mimi...kalu gitu, nanti saya suh derang² seme tu wat blog masing²...kalu nak buh sini, penuh la...hehehe

Tuesday, March 10, 2009 12:17:00 PM

aku dok perati kan zan..nama anak2 lelaki bnyk nak sama..hg perati tngok..ramai gak nama muqri kan..anak zidah dn sapa lagi ..sila la tgk kan kan...cam perempuan pun sama...msti ada na na kan belakang..sufiya adriyana..la nuraliah syazwana la..
jangan lupa..azah plg awai tau
Nama mak: Nor azah binti Khamis (azah la)
Nama ayah : mohd Rizal
Nama anak : Nur Thalia qistina
umo 6 thn dh..
lahir : 2003 bulan 12...tak silap aku la..tp kompem thn nih anak azah dh 6 thn.

Tuesday, March 10, 2009 12:21:00 PM

uhukss..bangga giler aku ngan izan..kuat betul ingatan tangan dier...heheh..mesti dier tulis kat mana2 nih...aku nak print ler..aku pun lupa..mujur ada izan n blog kawan2..kalau tak..hampeh..aku tak kenal dah kalau jumpa tepi tempat membeli belah...

Tuesday, March 10, 2009 12:25:00 PM

izan kan broadband..ehehehehe....jgn mare deh..pijot..aku pasan kan..byk nama bermula M..tul tak

Tuesday, March 10, 2009 12:43:00 PM

tak psan la jidah..kalau ko tak gitau..sat aku cek yer...hm yer la muqri danish..damia ...dll lgi heeheh kan kan..

Tuesday, March 10, 2009 12:45:00 PM

cehh...tak pasan la...anak aku stat dari urup H...

Tuesday, March 10, 2009 12:54:00 PM

wei.. mana nama anak aku?? nak glamer gak nih... huh

Tuesday, March 10, 2009 12:56:00 PM

huh penambahan wei.. kang ko kate aku xpaham karangan ngko.. xkesah la dss jun ke.. aku mau gak.. (gila glamer)

Tuesday, March 10, 2009 1:59:00 PM

ayang, kau buat la karangan cam izan kat blog kau.. buat senarai untuk kelas kita plak.. sila la yek.. rasa dah ramai gak yang beranak pinak

Tuesday, March 10, 2009 2:03:00 PM

ha tul kata kak mimi tu...nak gak kami² your senior tau...saper paling awal dan cepat kawin...hehehe...silalah ayang...sahut cabaran kak mi tu...:P

Tuesday, March 10, 2009 2:11:00 PM

weiii xtau laaa.. aler haii...

Tuesday, March 10, 2009 3:15:00 PM

aler ko ni yang...belum pe² dah ngaku kalah...tak rock ar gini...hehehe...

Tuesday, March 10, 2009 3:19:00 PM

tp anak aku sorg je ade daulat.... hehehehe jgn marah tau... abg ipo aku lum kawen lg

Tuesday, March 10, 2009 3:23:00 PM

tp anak aku sorg je ade daulat.... hehehehe jgn marah tau... abg ipo aku lum kawen lg

nyampah ar baca statement ni...huh...berbulu ai tau...ekekeke...

Tuesday, March 10, 2009 9:24:00 PM

wah..sungguh update lah si izan ni..zan..due date ko bila ek??? cam tak lagik je kan???

Wednesday, March 11, 2009 8:57:00 AM

uiksss baguih tol adik ku yg sorang nie.. hebat2....

Wednesday, March 11, 2009 9:43:00 AM

kak...mana ada hebat...saje jek tadop keje...hehehe...tu yang rajin wat senarai tu..harap² our friendship never end ler...kak...bila ke beijing...bulan 6 kan...ex opismate saya minggu depan p makan hangin kat beijing...behnya...hehehe...

Wednesday, March 11, 2009 1:59:00 PM

yer ker... yep k.yt gi beijing bulan 6.. kira sempat laa kaalu nak tunggu izan bersalin :D

Wednesday, March 11, 2009 2:01:00 PM

memang sempat sangat tu kak...hahah...bulan 6 saya dah abis pantang pun...:P

Post a Comment