Sunday, March 8, 2009

Hari Ini

hurmm...selamat pagi kengkawan...hari ni hari ahad..mesti ada yang tertanya2 status keadaan aku kan ekoran dari kes turun darah ritu...hurmm...aku masih lagi disini...lum lagi bersalin pun...ada rasa sakit tapi takdelah kerap...kontraksi yang tidak sekata...so dah gini kan, takkan aku nak p menyerah sesaja kat sepital tu...dah ler skang wad asik penuh jek...ritu masa aku p kat dewan bersalin sebab turun darah tu pun, aku difahamkan ada 3 orang ibu yang dah selamat bersalin tapi masih menunggu giliran tuk naik ke wad kerana masih ada orang yang lum discaj...sian tul...ramai tul orang bersalin skang...

ok...berbalik pada citer sal diri aku ni...tah ler, masa ngandungkan si kakak dulu, aku tadop ler mengalami kes begini...ni yang buat aku riso sebenarnya...sebab aku turun darah ari jumaat lepas kan, tapi hingga ke hari ni masih ada brownish gitu kat seluar dalam aku...alahaii...petanda apakah ini???riso aku dibuatnya...pagi ni hubby ada keje kat semarak tu, ingat sepulangnya dia nanti nak ajak dia p klinik...nak buat scan nengok keadaan baby...pastu dalam pada tu nak amik ubat tuk kakak...dia masih lagi demam...lum kebah lagi tu...riso gak aku ni...se lagi riso gak ngan kandungan aku ni...harap2 takde pe lah yang pelik2 berlaku...so far baby gerak aktif cam biasa...cuma aku lum rasa sakit yang kerap petanda nak bersalin...tu aku tak kisah ler kan, sebab due date aku 2 april depan...tapi skang dah minggu yang ke 37...bebila masa leh deliver kan...tapi tu seme kuasa Allah...kita hanya bersedia jelah...

oklah...pada kengkawan yang doakan kesejahteraan dan keselamatan aku, aku ucapkan bebanyak terima kasih atas doa kalian...hanya Allah yang dapat membalasnya...harap2 semuanya oklah kan...taking care semua....daaaaaaaaaa

2 comments

Monday, March 09, 2009 8:06:00 AM

saya dulu pun keluar brownish gitu..lama jugak la..dlm seminggu jugak...lepas seminggu baru la rase sakit contraction yg amat sgt...huhugood luck..

Monday, March 09, 2009 9:27:00 AM

ooo...sib baik ada yang sama kes cam saya...riso jugak tau ida...mekasih sebab kongsi pengalaman ngan saya yang kurang berpengalaman ni...

Post a Comment