Sunday, March 1, 2009

Majulah Putrajaya...


wahh...sekarang ni putrajaya semakin pesat membangun...selain membangun dengan bangunan2 kerajaan yang ala2 unik bentuknya, skang ianya jugak maju dengan pembukaan2 kedai2 dan pusat2 perkhidmatan yang baru seperti di bawah...

Firstly pasal pembukaan satu lagi cawangan kedai Secret Recipe yang terletak bersebelahan dengan Avon punya store di Presint 15...aler, sebaris dengan Mydin P15 la...mesti orang2 yang dok putrajaya ni tau punya...so senang lah sikit...kat sana takdelah leceh sangat nak memarkir kan...paling senang pun, leh parkir terus depan kedai tersebut...hehehe...aku ingat pun sok2 nak p SR ni...nak cari sebiji kek for my hubby...hehehe...
NOW OPEN @ JALAN DIPLOMATIK
28, Jalan Diplomatik, Persint 15, 62030 Putrajaya, Wilayah Persekutuan.
Tel: 03-8890 4525
Opening Hours: 10.00 AM-10.00 PM (Daily)

**********************
dan seterusnya ASNB dah bukak cawangan di Putrajaya dan dah mula beroperasi. tapi aku lum punya kesempatan nak menyinggah cawangan baru ni...senanglah kan, dah bukak cawangan sendiri, so tak payah ler kita dok menempek kat agen2 ASNB seperti CIMB ngan RHB bank dan pejabat pos tuk kuarkan duit, masukkan duit atau nak semak baper banyak dividen yang dapat bila bermulanya awal tahun baru...hahaha...tapi harap2 idak ler cawangan ni menjadi sesak...

lokasinya di Kompleks Perbadanan Putrajaya, Presint 3...bersebelahan dengan pejabat tiket MAS...berdekatan ngan Maybank Putrajaya la...senang jek nak cari...dekat jugak la ngan lokasi opis aku ni...jalan kaki pun boleh...tapi mengah gak ar...hahaha...
*************************

Selain tu, pembukaan domino's Pizza di Presint 8...tapak lama CIMB bank...bersebelahan dengan 7 Eleven...

Domino's Pizza,Putra Jaya
T00-U06 Block C,Jalan P8D, Presint 8,62260 Putrajaya, W.P. Putrajaya
aku skang tunggu pembukaan JJ cawangan Putrajaya jek...so senang nak membayar zakat tetiap bulan kan...hahaha...tolonglah...ekekeke...

1 comment

Monday, March 02, 2009 8:20:00 AM

i love secret recipe

Post a Comment