Friday, March 13, 2009

My Dearie Husband Forever

sopannya duduk...anak sapalah ni...hahaha...
I've been tagged by AKAK ni tau...bangga tul sebab jejarang kena tag ngan orang...sebabnya aku yang rajin mengtag orang...hehehe...so tuk tidak menghampakan akak aku ni, aku dengan merelakan diri membuatnya...hehehe...beh...beh...


Here’s a chance to see how well you really know your husband/boyfriend/lover.

Cut, paste and fill in the answers, then shoot, you know what to do.

The real challenge is to send it to your husband/boyfriend/lover to see how right you really are.

1. He’s sitting in front of the TV, what is on the screen?
*tah...rasanya dia tak pandang pun screen tv tu, tapi dok pandang screen laptop tu ha...

2. You’re out to eat; what kind of dressing does he get on his salad?salad??
*salad???alahaii...somi ai ni dak kampung...so jarang la makan salad² bagai...tul kan bang...:P

3. What’s one food he doesn’t like?
*banyak...tempoyak (aku aku suka bangat tempoyak tu...)

4. You go out to eat and have a drink. What does he order?
*kalu tak ice lemon tea, dia akan order nescaffe o kut...bergantung pada selera dia...

5. Where did he go to high school?
*DMW kat kepala batas...rasanya betul kut...tah ler aku tak tau nama penuh DMW tu tau...korang kena tanya tuan punya badan ler...

6. What size shoes does he wear?
*hurmm...lupa la...tapi kaki gajah ni...sama ada saiz 9 atau 10 kut...

7. If he was to collect anything, what would it be?
*duit syiling...tu jelah rasanya...

8. What is his favorite type of sandwich?
*belasah aja...tak memilih, janji kenyang perut...kan bang...kan???

9. What would this person eat every day if he could?
*popia...popia...dan popia lagi...tolong lah...

10. What is his favorite cereal?
*tah...rasanya tadop...ada pun ritu dia terbeli oat tuk budak²...ada ke patut...hehehe...

11. What would he never wear?
*sure la tudung...takkan hubby aku ni ilang akal nak kai tudung lak...ishh...

12. What is his favorite sports team?
*futsal...

13. Who did he vote for?
*vote for me...hahaha...

14. Who is his best friend?
*ada best friend ke hubby aku ni???tah ar...ramai sangat kut...tapi kalu kat opis rasanya azhar, cumi, helmi, wandi, ipin dan seme dak opis dia ar...hahaha...

15. What is something you do that he wishes you wouldn’t do?
*tah...tak terpikir lagi la...

16. What is his heritage?
*melayu tulen...pure penang...tapi bukan anak mamak ok...

17. What is his favourite colour?
*ijau...ijau...dan ijau lagi...kalu bleh seme barang kat umah tu dia nak kaler ijau...tolonglah...

18. What is his habit?
*suka tido depan tv...sampaikan hari² tv tengok dia...amarah aku ni tau...

19. What is he proud of?
*me as his wife and our daughter and newborn baby to be...

20. Lastly, do you think he will read this?
*of course la...dia adalah pengunjung tetap blog aku ni...kiranya cam pembaca tegar ar...hahaha...

ok last sekali aku nak tag 4 orang meke² di bawah ni...
1. kak puteri satu
2. nora
3. echa
4. sis yatie (akak senior ku yang nak ke beijing tu

korang seme sila buat ek...jangan nak mengelat...soalan leh minta aku emailkan memandangkan korang tak leh kopi direct dari sini...daaaa...)

9 comments

Friday, March 13, 2009 10:20:00 AM

aku tak le kopi ket.. so, aku tak nak buat.. sbb email aku tak main ar kan... aku nak kopi jugak.. baru aku nak buat.. hahahaha

Friday, March 13, 2009 10:24:00 AM

ooo patut ler kau rajin buat popia, laki kau suka makan yek...

Friday, March 13, 2009 10:30:00 AM

hehe..popia lagi hari ni bleh!!!

Friday, March 13, 2009 10:38:00 AM

erkkk.. kena buat jugak la ni nampaknya.... nanti aku cari gambo laki aku yg ala-ala sopan jugak gitu.. ahahhaaaaa.. segan sungguh..

Friday, March 13, 2009 10:38:00 AM

ceh...takmo sudah...huh

Friday, March 13, 2009 12:06:00 PM

saya dah selesai..anda anda sumwa geymana pule?

Friday, March 13, 2009 12:48:00 PM

sila buatkan yek...

Friday, March 13, 2009 6:36:00 PM

ehemmm ehemmm.. izan ngan asha ada utang 1 tag ngan k.yt hehehehehehehe

Friday, March 13, 2009 7:16:00 PM

hahaha kak..memang sampai bebila utang la kak oit...tak paham setarang abuk orang ganu kata...hahaha...maklumlah saya ni budak kampung...ekekekek...

Post a Comment