Thursday, March 12, 2009

Sup Urat Ketin


semalam kan...balik keje tu ujan turun dengan lebat sekali...tapi sebelum tu, aku dah bitau hubby yang aku dilanda kemalasan tuk memasak memandangkan stok bahan segar tuk dijadikan lauk dah habis...so aku sajeskan kat hubby tuk makan diluar sajorkk...sib baiklah cadangan aku diterima...dan hubby mengajak aku mencuba sup urat ketin kat Seksyen 7, Bandar Baru Bangi...aku polo on call jelah kan...tak ikut perintah somi kang, tak cium bau syurga...hahaha...

nilah pandangan hadapan restoran tersebut...
sementara menunggu makanan yang diorder, kita layan gambar ni dulu...abaikan si kakak yang asik menjelir dan 'buat muka' jek, sebab dia nak tunjuk lidah dia sakit sebab tergigit sendiri...
nilah antara menu yang diorder...maaflah, nasi putih dan otak² kempas tiada dalam gambar memandangkan atas kelewatan yang tidak disengajakan...mencik tul...kami dah kebuluran sangat time ni tau...
ni lak air minuman...aku cam biasa ar order carrot susu kegemaran...
dan dapat seme yang diorder tu, kami makan dengan lahap sekali...maklumlah masing² dah tahap kebulur sesangat...tak dinafikan, memang sedap ar sup² kat sini...tidaklah mengecewakan, semenya cukup...so padanlah sampai masuk lam paper kosmo kan...hehehe...dan siap makan seme, kami pun pulang ke pangkal jalan...masa tu dah jam 7 lebih² kut...pastu singgah ler kat Shell P8 tuk mengisi penuh minyak yang hampir kekeringan...masa ni aku terjumpa ngan mel dan sominya yang kebetulan mengisi minyak jugak...hurmmm...sib baik aku tak jadi mangsa seterusnya gambar diambil secara curi...hahaha... tapi kan, ikhlas datang dari hati nurani aku ni...makin cantik mel bertudung skang...ayu jek...hehehe...oklah, tu jelah citer aku pada petang semalam...hari ni???tak tau lagi, sebab ari ni hubby bawak kete...katanya nak pasang lcd kat lam kete tuk kakak...i polooooooooooooo....daaaaaaaaaa

10 comments

Thursday, March 12, 2009 10:04:00 AM

ketin tu ape? tlg la ckp bahse melayu... isshhh...
oi kain kuning di leher suamimu itu ape tujuan?
nota tuk kakak : sedangkan lidah lg tergigit...

Thursday, March 12, 2009 10:06:00 AM

kenapa kau plak tak amik gambar mel... teringin gak nak tengok dia pakai tudung.. heheheh mel, nanti kau tepek gambar kau pakai tudung kat blog kau tau.. hehehe

kalau ter"lalu" kat bangi, harus la akak gi cuba sup ketin ni.

Thursday, March 12, 2009 10:10:00 AM

lor noj...aku dah cakap bahasa melayu la tu...tul ar dipanggil urat ketin...urat yang ada kat kaki tu...ishh...nak tunjuk pun aku segan ni...hahaha...kain kat leher tu tujuannya tuk mengelap apa2 basahan atau peluh kerana ketika itu ujan turun renyai2 lagi...hehehe...

kak mimi...harus kak...silalah p cuba...behh...

Thursday, March 12, 2009 11:48:00 AM

hehehe xpenah lagi makan kat situ.. takat hehari lalu jek. emm insyaallah ada rezeki nk buka stall beger kat situ.. sila2 la singgah yek. nanti dah jalan busines nih aku bagi tau k.

Thursday, March 12, 2009 11:57:00 AM

nak pegi jugak la nanti wei...erm...kelaporang!

Thursday, March 12, 2009 12:14:00 PM

silalah...aku pun kelaporang jugak ni...pe salahnya try kan...hehehe...tapi bapoknya ramai orang semalam tau...

Thursday, March 12, 2009 1:06:00 PM

izan..ini soklan takde kena mengena..tapi sila jawab...kat laman web mana yg ada jual star2 tuk tempek kat dinding bilik anak tu....aku lupa sgt kat mana aku jumpa aritu....rasa nye mcm link ko bagi...sila paste semula

Thursday, March 12, 2009 1:11:00 PM

ni pun jawapan yang tiada kena mengena...tah ler aku pun tak tau...:P

Thursday, March 12, 2009 3:49:00 PM

erkk..kenaper sumer orang order tenet ajer ni nak beli barang..nojah, ari tuh aku teman ko beli kain bedung daryn kat kedai mamak tu..ok tak?..panas tak daryn..aku nak beli jugak ni...

Friday, March 13, 2009 9:21:00 AM

dah email tau zan

Post a Comment