Tuesday, March 17, 2009

Tag...Aku Buatla Ni...

hurmm...memandangkan dah dua orang tag aku dengan tag yang sama, so nak tak nak aku kena buat jugak² ler...pertamanya aku di tag oleh Penasihat 25% ni, pastu oleh Mama si Farhan dan Emily ni...ekseli kepelikan jugak aku, ngaperlah deme² ni minat benar mengetag aku ni tau...berpeluh aku nak mikir jawapan apa yang patut aku kasi ni...hahaha...
Peraturannya :
1)Make a list of what u want on your birthday
2)The list should be 10 numbers
3)post the image of this award to your posting
  1. pertama sekali, off kros la aku harap Allah panjangkan umur aku, melimpahkan rezeki buat kami sekeluarga dan agar aku dapat membesarkan anak² dengan cemerlang, gemilang dan terus ilang...hahaha...:P
  2. Aku harap aku sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan sentiasa beroleh hidayah daripadaNYA
  3. Aku harap agar masa beseday aku nanti, si hubby buat surprise cam dapat pakej percutian bersama famili ke...dalam mesia jelah kan, ober the sea, kompem aku tak mau...Malaysia tanah airku la...
  4. Aku mengharapkan dapat makan kek yang sedap² sebab aku tau, hubby aku ni bukannya romantik pung...nak beli sebiji kek pun rasanya cam tak penting jek....huwaaa.....uhukss..
  5. Aku harap dapat kad besday yang di dalamnya tertulis kata² paling romantik yang tak pernah hubby aku karangkan sepanjang kami bergelar somi isteri ni...hehehe...bleh ker???
  6. Aku harap lagi, masa besday aku, aku dapat adiah yang tak pernah aku impikan selama ni...(bukan adiah bini lagi sorang ek) yang ni memang aku takmo la...
  7. Aku harap² lagi, hubby terus menerus menghargai aku sebagai isterinya yang berkorban jiwa dan raga dalam melahirkan zuriat buatnya...(kalu bleh, aku nak orang² lelaki ni, terutamanya mereka yang bergelar suami tahu, bagaimana sakitnya tuk melahirkan anak)
  8. Moga masa besday aku nanti, aku dapat berdua² ngan suami, p jejalan macam masa mula² bercinta...anak² suh helper aku jaga...hahaha...
  9. Ekseli masa besday aku nanti, aku harap dapat jam tangan swatch tu, tapi aku dah dapat pun masa besday hubby itu hari...
  10. Lastly, aku tak tau nak make a list apa lagi...tapi yang paling penting, moga ikatan suami isteri di antara aku dan hubby akan berkekalan hingga ke hujung nyawa...amin...

tu jelah, list yang dapat aku fikirkan masa besday aku nanti, aku ni insan biasa, so aku tak mengharapkan kemewahan kerana aku tau kalu aku harapkan kemewahan, semenya di luar kemampuan aku dan suami...so bersederhana dalam segala hal...

Aku takmo tag sesapa...malas ar... :P tapi memandangkan nora dah bagi amanah kat aku cam gini 1. Izan (lepas tu ko tolong tag lagi 9 orang tu untuk aku ek, so aku kenalah menjalankan tanggungjawab aku kan...so kat sini aku nak tag:

1. Pijot (mewakili 9 orang ni) hahaha.... :P

2 comments

Tuesday, March 17, 2009 4:02:00 PM

ko tag pijot? taun depat kot dia buat..

Tuesday, March 17, 2009 4:03:00 PM

takpelah dia buat juga...bis kalu aku tag si emie lagi ar weii...aku beranak pun lum tentu dia buat...hahaha...

Post a Comment