Wednesday, April 15, 2009

Aku Bz Ari Ni...

iskkk...naper ibu saya bz lak ari ni...selalunya tak macam ni pung...tak suka...tak suka...riak wajah seperti wajah irfan di bawah ok...hahaha...

hurmmm....ari ni hari rabu dah...so memandangkan ari ni hari rabu, so aku sedikit bz ar ari ni...tak leh berblog, berchatting dengan sewenang-wenangnya ar...sebabnya manyak menda aku nak buat...terutamanya aku nak tido secara berhemah rini tatkala anak2ku tido...so aku kena amik kesempatan yang ada tau...tapi nengoklah ada masa, kalu ada keinginan dan kalu ada kerajinan, akan aku buka ini tenet tanpa segan...tapi tu pun kalu ada sebab dan akibat seperti yang aku warwarkan di atas la kan...

oklah, aku nak stat bzkan diri ni...daaaaaaaaaaaa....

7 comments

Wednesday, April 15, 2009 7:42:00 AM

laaa...ye ke kak zan bzy ari nie ok la...tak mau kacau ti kena marah...selamat membzykan diri....daaaadaaaa

Wednesday, April 15, 2009 8:05:00 AM

dah tembam dah irfan nie...bagus2...sumbat susu banyak2

Wednesday, April 15, 2009 8:15:00 AM

ok, harini kitaorang tak kacau ek.. sila la buat apa yang patut.. heheheh

Wednesday, April 15, 2009 8:57:00 AM

hurmm aku pun bz gak.. kene g hotel sunway r jd usherer.. xbest r pulak xpat nak kaco ngko.. xpe len kali ko bz ke ko xbz ke aku tatap akan kaco ngko.. hhahahah

Wednesday, April 15, 2009 9:42:00 AM

ari rabu je ke kena bz wei? ari lain?

Wednesday, April 15, 2009 12:25:00 PM

ape yg besnye ari rabu ni wei... sehinggakan ko hanya bz dihari ini

Wednesday, April 15, 2009 3:04:00 PM

hari rabu adalah hari pertengahan hari bekerja...so kenalah bz...wat pe yang patut...ni kemas umah pun lum...kakak menyepahkan barang...letih aku nak simpan kemas bagai...asik wat sepah jek kejenya....

Post a Comment