Saturday, April 11, 2009

Anak-Anakku...

hahaha..nojah dah kena tag kan...so aku rasa mesti dia nak tag aku lepas ni...perasan lebih ni...so leh kerana aku terlebih rajin ni, baik aku buat dulu tag tersebut sebelum secara rasminya nojah tag aku tu...hahaha...kan...kan...tul tak noj???

1) Letakkan Gambar Anak yg baru lahir. Gambar kalo boleh mestilah gambar yang msh dalam wad maknanya gambar anak hari PERTAMA.


2) Letakkan butir ini :

Nama penuh : Hanan Nur Insyirah bt Harris Fatimi

Nama Panggilan : Hanan, Nurin, Insyirah & Kakak

Maksud Nama Anak :*Hanan- Kegembiraan, Kesayangan *Nur-Cahaya *Insyirah-Lapang Hati
Jantina : Perempuan
Tarikh Lahir : 7 Mei 2007 bersamaan hari Isnin

Tempat Lahir : Hospital Putrajaya

Berat Lahir : 3.5kg
Cara Kelahiran : C-zer

3) last sekali... apakah harapan korang pada anak ini.. dan korang nak anak ini jadi apa besar nanti... dan KENAPA..?senang kan....??

Setiap ibu dan bapa tentulah harapkan yang terbaik untuk anak2...begitu jugak aku...aku harap agar kakak dan adik menjadi insan yang berguna dan berjaya satu hari nanti...dan jadilah anak yang taat...dan mengenang jasa ibu bapa...
********************************

1) Letakkan Gambar Anak yg baru lahir.
Gambar kalo boleh mestilah gambar yang msh dalam wad
maknanya gambar anak hari PERTAMA.

2) Letakkan butir ini :

Nama penuh : Hadif Nasr Irfan bin Harris Fatimi
Nama Panggilan : Hadif, Irfan & Adik
Maksud Nama Anak : *Hadif-Yang Punya Matlamat *Nasr-Pertolongan *Irfan-Cerdik/Pintar
Jantina : Lelaki

Tarikh Lahir : 20 Mac 2009 bersamaan hari Jumaat
Tempat Lahir : Hospital Putrajaya
Berat Lahir : 2.9kg
Cara Kelahiran : Normal

3) last sekali... apakah harapan korang pada anak ini.. dan korang nak anak ini jadi apa besar nanti... dan KENAPA..?senang kan....??
Semoga adik dan kakak menjadi anak2 ibu dan abi yang disanjungi ramai...dan harapan ibu agar adik tidak lupa jasa dan pengorbanan ibu dan abi dalam membesarkan kalian berdua...
Aku nak tag mummy2 dibawah:-
1. Kak Mimi
2. Ayang
3. Echa (orang feberet aku tuk tag mengetag ni...:P)

7 comments

Saturday, April 11, 2009 3:43:00 PM

sekarang ni musim tag mengtag ker

Saturday, April 11, 2009 7:08:00 PM

hahaha...musim tadop keje bagi orang yang berpantang cam saya ni...ekeke...

Saturday, April 11, 2009 11:18:00 PM

PESAL KO DH BUAT DLU NI... SAPE TAG KO MENDE NI... AKU BR JE TAG KO NEH... HUH

Sunday, April 12, 2009 8:28:00 AM

aler...aku ada firasat yang ko akan tag aku...tu aku buat siap2 tu...salah ke weii...hahaha...

Monday, April 13, 2009 10:56:00 AM

ok nanti akak buat yer.. thanks

Tuesday, April 14, 2009 9:08:00 AM

tag aku lagik ke.. hehehe harap email ok..

Tuesday, April 14, 2009 9:16:00 AM

lor...email menda...ko leh kopi paste jek dari sini...aku dah buang koding dia...ko ni kan...ishhh...ketinggalan ar...

Post a Comment