Wednesday, April 22, 2009

Award Yang Pertama

sejak aku jadi pemblogger yang tegar ni, aku rasa la kan...nilah first award yang pernah aku dapat...mekasih ya sue...aku p amik award ni kat BLOG sini tau...bukan aku wat citer semata ye...hehehe...

so aku adiahkan award ni pada meke2 yang selalu mengikuti perkembangan dan mengunjungi blog aku ni tanpa segan...sekian...

nota dijariku: maaflah aku tak listkan nama2 penerima award di atas...aler, korang pun tau, kalu aku nak senaraikan terlampau ramai la...hahaha...perahsannnn...ekekeke....

2 comments

Wednesday, April 22, 2009 6:42:00 PM

segan la nak mik.. orang pelawa pelawa ayam je.. ahahhahahahha

Wednesday, April 22, 2009 10:14:00 PM

nyampah tul baca statement ko tu...ishh...ada yang nak kena lempang lelaju ni...aku ikhlas tu ha...amik ler...huh

Post a Comment