Sunday, April 12, 2009

Bila Si Suami Membeli Belah...

hehehe...aku nak citer sal tajuk di atas...bila si suami membeli belah barangnya dapur...selalunya tetiap hujung bulan pas gaji terutamanya aku dan suami akan spend masa nak p membeli barang dapur ni...tapi dek kerana skang aku dalam tempoh berpantang, makanya aku kena buat senarai barang yang hendak dibeli dan hubby la yang kena p beli sorang2...sian kat dia...mulanya aku tak harap gak, riso takut dia tak dapat cari apa yang aku senaraikan...yelah, selalunya aku yang decide apa nak beli dan hubby hanya kuarkan duit jek tuk bayaran...tapi kali ni berbeza lah sikit kan...tapi tuk kali ni, aku puas hati...ternyata hubby leh diharap tuk membeli barangan yang telah aku senaraikan itu...

nilah hasil barangan yang telah dibeli...
ekseli ada 2-3 barang yang tidak berada dalam senarai aku tu tau...tapi takpelah, duit hubby kan...so biarin ajalah...hahaha...
banyak ker barang dapur aku kali ni????ni pun cecah RM200 lebih jugak tau...hurmmm...
so tuk hubby terchenta...terima kasih tak terhingga kepadamu...nanti bila sayang dah sehat sepenuhnya, kita p beli belah barang lain lak ek...hehehe...oklah tu jelah citer aku diujung minggu ni...daaaa....

9 comments

Sunday, April 12, 2009 8:44:00 PM

rajin hubby...my hubby emme .hihihi

Sunday, April 12, 2009 8:56:00 PM

bilalah akan tiba saat spt ini utk aku pulak bg abg syg aku tu task camnikan..ekekeke..teringin nak tengok dia menggelupur ke idak.tapi bab masak memasak nampak gaya dah pass.

Monday, April 13, 2009 7:25:00 AM

tetty-rajin tak rajin la...dah isteri dok lam pantang, kenalah rajin kan diri tu...kalu idak takdolah stok2 kat umah...cam darurat lak...hahaha...

mel-leh jek skang...ko kekonon buat tak larat ke hape ke...pastu ko wat senarai, ko suh mr hakim tu p...so leh ar nengok hasilnya camner...hehehe...

Monday, April 13, 2009 10:56:00 AM

rajin laki kau pergi beli barang sensorang... kalau laki aku ler, memang tak de la pergi beli barang kat giant ke tesco ke sensorang. dia lebih rela beli kat kedai runcit jer

Monday, April 13, 2009 11:38:00 AM

hehehe kak mi...rajin tak rajin dia kenalah rajinkan diri gak...kalu idak nak arapkan saper lagi...

Monday, April 13, 2009 12:06:00 PM

ye..ye..yee..saya memang budak yang rajin...heheh..terima kasih pada semua yang memuji..ahkass

Monday, April 13, 2009 12:11:00 PM

yolah...memang rajin pung...tak puji kang, bebila tak leh suruh lak...hahah..pepun tima kasih bebanyak ye...

Monday, April 13, 2009 3:50:00 PM

baguih..baguih..somi mithali..

Tuesday, April 14, 2009 9:11:00 AM

bagus r tuh kan gajin betol. pasni leh r g beli seselalu kan. aku mmg slama ni tukang ngekor jek hahaha. hubby aku tukang membeli segala brg dapur. sbb kalu aku seme nak beli so ada hubby ni kire selamat la perbelanjaan kami.

Post a Comment