Sunday, April 19, 2009

Aku Dah Bosan...Aku Dah Bosannnnnnnnnnnn

hari ni mud aku kurang baik sesangat...tah ler aku rasa bosan yakmat dok terkurung cam gini...kalu nak ikutkan rasa hati nak jek aku amik kunci kete p jejalan memana...bosan tau tak...nangis2 dah aku ni..tapi saper yang paham perasaan aku tika dan saat ni???takde orang yang paham...yang cakap paham pun lum tentunya nak paham sebab tak alami pe yang aku rasa ni...tah ar...makin hari kebosanan tu makin menular lam diri aku ni...aku dah sihat...tapi perasaan aku lak tak sihat ni...tah ler...korang tau tak...aku tak tau, tiap kali aku lam pantang mesti aku rasa bosan gini...tapi takdelah sampai nak meroyan ke apa...aku masih waras akal pikiran ni...ishhh...ngaper ek...

sok hari senin, bersamaan 20 April 2009...ekseli sok ada appointment kat klinik, kena bawa si irfan tuk cek up..tapi memandangkan mud aku masih di tahap kurang memuaskan rasanya aku malas nak p klinik tu sok...nengoklah ari selasa ke, rabu ke atau bebila aku rasa dah makin stabil...kalu tak tunggu la bebila aku rasa perlu...leh kan???tak salah pung...

ni aku pun tak makan lagi...aku makan biskut jek ngan cecah air milo...sebab aku malas nak masak bagai...dah aku rasa bosan, saper yang tau???hari2 wat keje yang sama jek...kemas2 rumah, masak...bis kalu aku tak buat itu seme, saper yang nak buatkan tuk aku???nilah nasib kalu berpantang secara sdn bhd ni...nak berehat di siang hari time cuti pun lum tentu...aduyaii ngaperlah nasib aku sedemikian rupa...aku capek...capek sesangat...bis ingat aku dok berpantang ni, dok diam2 jek ke...tak buat satu keje pun...hurmmm...kalu gitu alamatnya sampai sore la aku tak makan, tak dapat nak mandi dan sebagainya la...alahaiii...oklah, malas dah taip pepanjang, kang laju jek air mata aku ni menitis...oklah, selamat berhujung minggu...

note dijariku: aku tak sabar nak masuk keje balikkkkkkkkkkkkk...kat opis ada kengkawan, ada bos ada meke2 yang leh aku ajak kuar tuk ilangkan kebosanan yang melanda...kat umah??ada jek alasan yang diberi...tensi ar gini...mang aku tensi sesangat...

6 comments

Sunday, April 19, 2009 4:06:00 PM

ko ni senggal tul la..ops alamak..terkasar plak nyahh....wei uhukss..ko tu kira bleh tahan la lagi..duk umah ada tenet, ada astro...aku ni? harap astro je la...ko kira bertuah la..sbb dah prepare awal2 tenet tu..kalo idak lagi bosan tahap dewa....org lain suka duk umah jaga anak, ko lak bosan..uhuksss..aku kalo la kaya raya, nak je duk umah, ceting2, sambil jaga anak, sambil tido2 sekejap2 dgn anak2...best what..izan izan....

Sunday, April 19, 2009 9:47:00 PM

zan..jgn diikutkan perasaan..kang lain plak jadinya..btw, bb boi ko makin membesar..

Monday, April 20, 2009 9:27:00 AM

dh gile ko neh... nti bile ko dh meroyan bole la aku cite kt kwn2 aku yg lain camni... AKU ADE SORG KWN TAU, DIA MEROYAN SBB IKUTKN SGT PERASAAN....

Monday, April 20, 2009 9:35:00 AM

kira untung la ko dok umah ada internet bagai.. aku ni lagi time pantang.. internet pun takde laptop pun tadek.. pc gabak jek.. tak ble letak kat tilam.. hehehhe.. bosan.. pantang kat kg lak tu.. hehehhe... walaupun dok ngan mak time pantang.. tapi perasaan bosan tu tetap ada.. bukan cakap berpantang ngan family ni tak bosan.. sabo lah.. tak lama lagi dah tu... bis jek pantang, ko jenjalan ar weiii...

Monday, April 20, 2009 10:07:00 AM

sabar la izan.. aku mcm ko gak pantang sdn bhd.. 2 2 anak..sama je. relaks la. aku kalo dah bosan giler agak2 dah boleh jalan je, aku redah jugak alamanda tu buat ilang penat, buat cuci2 mata.. hahahha. kita dah biasa keja, mana sanggup nak jadi suriumah sepenuh masa menanti kepulangan somi tercinta

Monday, April 20, 2009 12:08:00 PM

pegi la alamanda tu.. dah sebulan kan.. ha tu g jek la klinik wat ilang bosan skurang2 ko dpt kluar dr rumah pe..tp aku lg suke cuti pjg.. hehe

kukupink: jgn jadik cam aku, skrg dh menyesal sbb badan gemok berat mendadak naik sbb dlm pantang xtak pantang... minum air batu..hehe (buat ubat org tua kata). pegi jek soping bwk nasrul dlm hari dh le org tu melalak2 dlm JJ. huh amarah sungguh.. tu belum lg meke2 yg xaku kenali tu tgk bb tnya brp umo.. aku ckp la br 3minggu bagai.. haha... rock sungguh.

Post a Comment