Wednesday, April 29, 2009

Children's World Bargains Galore-SOGO


wah...secara kebetulan ni...ujung minggu ni aku habis tempoh berpantang...so dah plan ngan en hubby nak ke kl dengan jayanya...tujuannya nak cari barang2 tuk majlis akikah dan cukur jambul anak2 aku tu...pastu nak ke sogo gak dengan tujuan nak cari baju kakak...yelah tak lama lagi nak masuk taska balik...tapi baju2 dia yang dok ada semenya senteng dah...so kenalah cari baju baru...dah alang2 ada sale ni, ingat nak cari stok baju raya sekali...hurmm...

tak percaya???korang klik la kat SINI...

7 comments

Wednesday, April 29, 2009 9:37:00 AM

waaaa....minggu nie dah habis pantang yea...raya la yea...nampaknya kak zan dah berjaya berpantang dengan jayanya...dan tak lama lagi kak zan akan masuk opis...yahooooo....

selamat bershopping..

Wednesday, April 29, 2009 9:42:00 AM

cehh...ko ni...takut sangat akak tak masuk keje ek...hahaha...

Wednesday, April 29, 2009 10:07:00 AM

selamat bershopping dengan jayanya..

Wednesday, April 29, 2009 10:11:00 AM

hehehe...dah lama tak suping baju anak2...dan kesempatan yang ada baju mak pak sekali...hahah...sesambil tu kan..

Wednesday, April 29, 2009 10:27:00 AM

zan, sogo tu memang sentiasa sale memanjang.,. akak yang duduk dekat dgn sogo pun jarang pergi tau..

ingat nak pergi jugak hujung minggu ni tapi nak balik kampung plak.. minggu depan pun nak balik kampung gak.. mmm tak tercapai la akalku nak bershopping bagai..

Wednesday, April 29, 2009 10:30:00 AM

aler rugilah kak mi...kalu idak nak ajak berjemaah...hahaha...

Wednesday, April 29, 2009 11:56:00 AM

jahanam tul sogo... aritu time aku pg ade sale bhn2 keje je ie. kemeja, kasut, suar, henbek keje... brg2 bb seme harga asal... aku ngabiskn duit tepakse membeli harga tanpa less... xguna

Post a Comment