Monday, April 27, 2009

Citer Hari Ni...

Hello...
tadop menda nak citer hari ni...tapi hari ni, malam ni, aku tinggal bertiga jek ngan anak2...alahaii...sebabnya en hubby tak pulang ke rumah malam ni...sebabnya dia bertugas sebagai urusetia sempena kuiz Asean yang berlangsung di hotel vistana tu...so dia diprovide bilik kat otel tu...memandangkan setiap hari keje bermula jam 8 pagi, so dia amik keputusan tidaklah pulang ke rumah ini malam...aduyaaiii...

aku ni kan, bila hubby tak balik memalam riso tul...rasa cam tak pat handle kedua orang anak lam satu masa, tapi aku kena berpandangan jauh...itu kan tanggungjawab aku..so nak tak nak kenalah aku harung semenya...tu lum lagi hubby kena kursus berhari2 di luar...lagilah masak dibuatnya kan...tak gitu..tak pelah...aku wat jela pe yang patut...uruskan anak2 dulu...kendian barulah uruskan diri sendiri...

ok cau cen dolllll...

3 comments

Monday, April 27, 2009 10:48:00 AM

semoga kak zan dapat menjalankan tugas dengan penuh kesabaran...

Monday, April 27, 2009 11:40:00 AM

selamat bertugas sendirian di malam hari..
xpe la dah tu nak wt camana kan.. sabo jek la.. dak Irfan pun xbyk kerenah xpe la kan.. paling2 pun nak handle dak kakak jek...

Monday, April 27, 2009 10:16:00 PM

insyallah lelama tu biasa la.. akak pun dulu gitu ker.. lelama dah ok boleh handle 2 orang anak kalau hubby tak de..

chaiyok2 mesti kau boleh punya

Post a Comment