Thursday, April 30, 2009

Durian???

erkkk...aku disuruh mengambil durian oleh opismate DCA aku kat blog DIA ni...dek kerana aku kan selalu symp, makanya dengan rajinnya aku p amik...wahh...durian tu...ishh...sebelum bersalinkan irfan memang aku kepingin nak makan durian lagi tau...tapi tulah, tak kesampaian...alahaii...dah abis pantang ni, ingat nak makan la dalam seulas dua...leh kan???


aku nak share durian ni ngan kengkawan yang lain...korang amik la ye...

ena ibu haikkal
asha mama mdm
echa aka ibu aqeef
puterisatu aka mama aqilah
shifa wifenya kamal
harris suami aku

5 comments

Friday, May 01, 2009 5:06:00 PM

izan,
bagus2..

Friday, May 01, 2009 5:52:00 PM

hehehe...aku kan sentiasa symp...

Monday, May 04, 2009 10:32:00 AM

maseh..dah amek dah

Monday, May 04, 2009 10:53:00 AM

takkan amik jek...rasa ar sekali sedap ke idak...hahaha...huwaaa ngidam nak makan durian ni...ishhh tak leh jadi ni...

Monday, May 04, 2009 3:58:00 PM

senyap2 je kalini bagi ek..
dh abis mkn dh pong..

Post a Comment