Tuesday, April 14, 2009

Hati Menangis Tak Siapa Yang Tahu???

hurmm...tiada pengceritaan...yang pastinya sedih menyelubungi diri ini...

7 comments

Tuesday, April 14, 2009 3:20:00 PM

nape kak zan nie?...tetiba je menjelang petang2 nie lak kak zan menjadik syadu nie?...
rindu kat pak yah yea...heeeheeeheee

Tuesday, April 14, 2009 3:21:00 PM

la kenapa sedih2 ni zan.. orang lam pantang jangan banyak bersedih.. tak elok tau untuk kesihatan..

Tuesday, April 14, 2009 3:55:00 PM

betul².. mana leh sedih²..

Tuesday, April 14, 2009 4:04:00 PM

apakah?? hati menangis xsiapa yg tahu?? aa aku kami semua tahu dah.. sbb dok nengok air mata leleh tuh..

Tuesday, April 14, 2009 4:46:00 PM

nper la izan..ko ni sedih2 di ptg arini nper?..

Tuesday, April 14, 2009 4:46:00 PM

sedey lg... ko neh... kami ni bagai mencurah air ke daun keladi... ko ce la dgr sket nasehat kami2 ini.... jgn ar sedey2 nanti efek nnt... kot ye tak sayang bdn sendiri, cian la kt somi n anak2 tu....

Tuesday, April 14, 2009 11:48:00 PM

aku tak berapa nak suke nasihat orang kepala batu macam ko neh...orang ckp jgn menangis, nak menangis jugak!!!...
nanti nanti, kalu menangis, meroyan, dah jadi gile? sape susah? ko jugakkkk!! pastu laki ko cari baru kang, ye lah, sape nak main ngan orang gilek?? hha..itu takpe la jugak,laki bole cari ganti,
nanti ko dah gile, sape nak jaga anak anak ko??
ko nak biarkan anak anak ko tanpa kasih sayang, tanpa belaian ibu??pastu tanpa kasih sayang, anak anak terumbang ambing, ishh..degil la ko ni...haa..sedih la lagi...
tak reti aku nak nasihatkan orang nih...

erm..kasar sangat ke nasihat aku neh??
ahh..tak reti aku nak bunga bunga..aku stret powed!

Post a Comment