Wednesday, April 22, 2009

Jcard Day Jusco Cheras Selatan

alahaii...mencik ar gini...ngape la kali ni duta JJ ni lambat lak nak update...ni pun aku tahu dari en hubby tau...ishh...selalunya kalu sal jcard ke apa ker yang berkaitan dengan jj ni dialah orang yang pertama dok inpom kat kengkawan...kata duta jj kan...hahaha...so nak tak nak, kenalah aku update sendiri berkenaan dengan jcard day esok kat Jusco Cheras Selatan tau...ishh...ni yang buat aku tergugat ni...dah ler aku memang kepingin bangat p jusco ni tau...nak beli barang2 yang aku rasakan perlu...alahaiii...camner ni...

nak p jcard kat Queensbay, penang pun tak sempat lak...sebab ianya berlangsung pada 30 April ni...kalu bulan Jun ni, mesti laju jek kaki ni melangkah...hahaha...dah alang2 kami2 ni nak balik sana kan...haruslah p melawat ke sana...g pun aku suka p jj ni, sebabnya betul2 lokasinya di tepi laut yang damai...alahaiii....behnya...
oklah tu jelah tuk malam ni...pada duta jj tu, harap2 ko update ler cecepat kalu sal jcard ni tau...jangan malas2...sia2 jek ko jadi duta jj yang tak bertauliah tau....hahaha...ya ampun... :P

4 comments

Thursday, April 23, 2009 8:46:00 AM

harap maaf... ko direhatkan dari sebarang ektibiti soping. sbb tu aku tak nak apdet sebarang acara soping yg melibatkan ko.. sekian...

Thursday, April 23, 2009 8:59:00 AM

baru je igt nk tanya member2 sape tau jcard members day.. thanks for the info.. nak pergi memburu sandal.. mintak2 en hubby rajin ke cheras nun..

Thursday, April 23, 2009 9:26:00 AM

kami ni org kampung..kami tu merefer aku n noja ye....nak pg jusco tu mcm jakun lak nanti...uhuksss....takat tunas manja cap malaysia je la kami mampu pg...

Thursday, April 23, 2009 10:35:00 PM

zan..aku memang dah rancang ngan member aku nak p serbu kat jj ni..last minute..menteri baru aku nak buat lawatan setiap bahagian lak...bhg aku dia nak datang kul 11.30.
terus la tak jadi..melepas aku..nak p petang dah tak leh plak...borhan keja malam.....
huwaaaaa,,,,melepassss..

Post a Comment