Thursday, April 23, 2009

ღ´¯`*·.¸¸ღღJom Mandi Mandaღ´¯`*·.¸¸ღღ

nilah kejaan aku tiap hari, pagi dan petang...mandikan dak irfan ni...mandi dalam besen jek tau...tapi skang aku rasa kebesaran besen tersebut dah tak pat menampung saiz badan dia...kena mandi lam bath tub kakak dia ar plak...tapi bath tub tu terlalu beso ar plak..tak padan...g pun irfan kecik lagi...susah aku nak pegang bagai kan...hurmm...apakah???aku kena cari besen yang bersaiz besar sikit???

aku mandikan dia lam besen kat sinki jek...sebab aku malas nak mengcangkung (walhal aku tak berani lagi) kalu mandikan di bawah...hehehe...
dah siap mandi...mulakan pakai barut dulu...buh2 ubat bagai...mata dah stim nak tido tu...
dah siap seme, pakaikan baju la...ok tak aku wat gaya rambut irfan cam gini...aler...ala2 obri pelajar AF7 tu...hahaha...tolonglah...siap buat kembang2 idung lagi tu tanda protes...apalah ibu ni...:P
so, nilah masa yang ditunggu2...minum time...sekali minum 5 oz ye kengkawan...dia akan isap sampailah dia tertido...tu ce nengok gambar last tu...mata dah stim2 tu...hehehe...
dan akhirnya, terlenalah dia...barulah aku berpeluang membuat pelbagai kerja yang tertangguh...aku kan bibik kat umah ni...seme kena buat sendirian...Sekian sahaja pengceritaan aku ini...

nota dijariku: oh ya ari ni gaji kan...so kemana destinasi anda...aku???usah ditanyalah...dok umah jek, sambil mengira2 utang piutang yang perlu diselesaikan secara online...seme nya dihujung jari sahaja... :P

11 comments

Thursday, April 23, 2009 3:55:00 PM

pesanan : sila tuam bird dak irfan taw...

Thursday, April 23, 2009 4:29:00 PM

aiyak otomen!
mot, belilah alas tempat mandi utk tub baby tu..
senang je, mot letak dia, spray ngan shower heater.. senang keje.. x mahal pong..

Thursday, April 23, 2009 4:51:00 PM

kak mot..........atie dh gedik2 nak mandikan bb jugak...cpt la sembur virus....

Thursday, April 23, 2009 5:38:00 PM

ya allah zan..buat diriku tak sabar2 nak banak..huwaaaaaaaaaaa....

geram sangat kat irfan..bam bam..hehehee

Thursday, April 23, 2009 5:44:00 PM

owh sahabatku izan...wey ...dah besaq dh baby irfan kan..sukanya kakak bila dh ada baby kan...wey hari tuh aku call hang...mmg sius wey...tang tmpat tuh mengingatkan aku kt uitm jengka tau...mmg terus cpat 2 call hg...chup..mmg sejibik muka ibu...irfan nih tau..

Thursday, April 23, 2009 8:38:00 PM

semangatnya dia...dah kalahkan kakak dia dah ye....kakak dia halus je....

Thursday, April 23, 2009 10:37:00 PM

ish,,,,,montel sungguh dak irfan ni..
membesar bagai johan..oi..aku punya ym kat ofis kena blok dah..apa lagi yang boleh guna untuk chatting selain meebo..semua dah kena blokkkkk...hahahhha

Friday, April 24, 2009 7:00:00 AM

bam..bam sungguh lah... sangat geram tgk pp dia...

Friday, April 24, 2009 7:40:00 AM

Yaa ampunnnn...montelnya dak irfan eeee...gerammnyaaa...kak zan nak mintak izin nie..

nak picit sikit pipi dak irfan tu leh tak?...
alaaa....sikit je....

Wawa
Friday, April 24, 2009 9:21:00 AM

debab nyer dak irfan ni... geram nengoknyer...

Friday, April 24, 2009 11:27:00 AM

zan,ko kna tuam bibird dak irfan ni..kt perut dia pun...bby boy ni crewet sket pjagaannyerr...

Post a Comment